تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 24 فوریه 2022 - 16:25
کد خبر : 21265

فصل نوین ارتباط بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد با رسانه‌ها/ خبرنگاران از مسئولان مطالبه‌گری‌کنند

فصل نوین ارتباط بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد با رسانه‌ها/ خبرنگاران از مسئولان مطالبه‌گری‌کنند

آفتاب دنا: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد استفاده از ظرفیت هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه را گامی مهم برای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت در جامعه دانست. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، رضا پارسیان‌نژاد، در نشست با هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه سپاه فتح استان گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در دفاع


آفتاب دنا: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد استفاده از ظرفیت هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه را گامی مهم برای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت در جامعه دانست.


به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، رضا پارسیان‌نژاد، در نشست با هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه سپاه فتح استان گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در دفاع از کشور و حفظ آرامش و امنیت مردم جز استان‌های پیشگام در کشور بوده است‌.
وی با بیان اینکه این استان ۱۸۸۰ شهید به انقلاب تقدیم کرده است، گفت: تعداد ۶۷ جانباز ۷۰ درصد به بالا، تعداد ۳۱۷ آزاده و به طور کلی بیش از ۱۰ هزار جانباز در استان داریم. که این آمارها متغیر و در حال افزایش است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مردم استان ما مردمی غیور، سلحشور و انقلابی هستند نسبت به جمعیت در دوران دفاع مقدس مقام اول حضور در جبهه‌های جنگ را داشته، اظهار داشت: بعد از هشت سال دفاع مقدس هر جا که نیاز به حضور مردم در کشور احساس می‌شد مردم استان ما به صحنه آمدند و به‌عنوان پشتوانه قوی همواره، همراه نظام بودند.
پارسیان نژاد افزود: این نظام مردمی برای بالنده‌تر شدن نیاز به مردمی دارد که در تولید پیام و محتوا پیشگام باشند و بتوانند از مسئولین نظام جمهوری اسلامی مطالبه‌گری لازم را داشته باشند.
وی گفت: جامعه‌ای که شفاف باشد و امکان پاسخ‌گویی به مطالبات مردمی را بیشتر فراهم‌کند مسلماً جامعه‌ای موفق‌تر و بالنده‌تر خواهد بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رقبای بسیار جدی در جبهه مخالف در حال تلاش برای مقابله با ارزش‌ها، آرمان‌ها و اعتقادات این نظام هستند عنوان کرد: امروز جنگ، نبرد روایت‌هاست و چیزی که ضرورت دارد تا به مردم منتقل شود ارزش‌های دفاع مقدس است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اگر خودمان روایتگر خوبی از اررش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس نباشیم، دیگران در جبهه مخالف این ارزش مهم را آنگونه که مدنظر خودشان است روایت خواهند کرد.
وی در این نشست به پیام‌های عاشورا اشاره کرد و گفت: پیغام عاشورا دو مطلب داشت یکی خود حماسه‌ای بود که حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و یاران با وفایشان خلق کرده‌اند و مطلب دیگر نقشی بود که حضرت زینب (س) بر عهده داشتند و روایتی بود که ایشان از آن حماسه به وجود آورده‌اند. که لازم است امروزه ما نیز باید بر همین اساس فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج دهیم.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران از اولویتهای کاری بنیاد شهید کهگیلویه وبویراحمد

پارسیان نژاد ، به مأموریت بنیاد شهید و وظیفه سخت و سنگینی که بر اساس ابعاد و وسعت فعالیت‌هایش یکی از گسترده‌ترین مجموعه کاری را انجام می‌دهد، اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مجموعه بنیاد شهید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دیگری تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران است.
وی بیان کرد: رسانه‌ها همیشه دغدغه اصلی مردم را دارند و صدای مردم هستند و برای اینکه دغدغه‌ها به نحو احسن صورت بگیرد نیازمند یک مشارکت همگانی است، لذا افتخار می‌کنم که عضو کوچکی از اهالی رسانه هستم و از خبرنگاران عزیز می‌خواهم که همیشه خواسته‌های مردم را فریاد بزنند و از مسئولین مطالبه‌گری‌های لازم را داشته باشند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر جایی که نیاز باشد دست خبرنگاران را به گرمی می‌فشاریم تا از ما به‌عنوان مسئولان مطالبه‌گری‌های لازم را به عمل بیاورند.
وی گفت: این خبرنگاران هستند که می‌توانند با قلم و تلاش خود نظام جمهوری اسلامی را بیمه کنند. هرچند که خبرنگاران رنج‌ها و سختی‌های زیادی را در حین انجام مأموریت‌های خود متحمل می‌شوند ولی باز هم در صحنه می‌مانند و تلاش‌های لازم را انجام می‌دهند.
در این نشست رئیس بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک انتصاب چهره نام آشنای فرهنگ وهنر استان به عنوان مدیرکل جدید بنیادشهید از آمادگی بسیج رسانه برای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت خبرداد.
فخرالدین رضایی خدمت به خانواده های معززشهدا ،ایثارگران وجانبازان را افتخاری بزرگ دانست وگفت: تلاش می کنیم با همکاری بنیادشهید ورسانه ها آرمان های بلند شهیدان و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به نسلهای آینده معرفی کنیم.
وی از برگزاری برنامه های مشترک با بنیاد شهید خبر داد وگفت: در نشستی تخصصی محورهای همکاری بسیج رسانه با بنیاد شهید و راهکارهای تقویت همکاریها را بررسی خواهیم کرد.
رئیس هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این نشست با ابراز خرسندی اصحاب فرهنگ وهنر از انتصاب چهره فرهنگی به عنوان مدیرکل جدید بنیادشهید گفت: رسانه ها به عنوان بازوی مشورتی و اثرگذار با تمام توان در خدمت ماموریتهای بنیاد شهید و امور ایثارگران برای خواهند بود.
سید ولی موسوی با بیان اینکه مسیر خدمت در بنیاد شهید با سایر دستگاهها متفاوت است گفت: امروز همه وظیفه داریم در راه خدمت به کسانی که امنیت ،آسایش و پیشرفت را برای ما به ارمغان آورند تلاشی مضاعف داشته باشیم.
وی به کارنامه درخشان مدیریتی دکتر رضا پارسیان نژاد در عرصه های مختلف اشاره کردوگفت: اصحاب رسانه از انتخاب ایشان خوشحال شدند و قطعا در این مسیر باریگر شما خواهند بود تا بتوانید از همه ظرفیتها درون سازمانی وبرون سازمانی برای خدمت به جامعه هدف بهره گیرید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی