تاریخ انتشار : سه‌شنبه 22 فوریه 2022 - 18:32
کد خبر : 21246

آمادگی صداوسیما برای معرفی معلمان خلاق و دانش آموزان نمونه و کارآفرین

آمادگی صداوسیما برای معرفی معلمان خلاق و دانش آموزان نمونه و کارآفرین

آفتاب دنا: مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمدگفت: معلمان مبدا تحولات در جامعه هستند و صداوسیما ظرفیتی برای معرفی معلمان خلاق ، دانش آموزان نمونه و کارآفرین است. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، امیر رئوف در دیدار مدیرکل آموزش وپرورش استان گفت: صدا وسیما همواره در تهیه گزارش های خبری و سایر برنامه های تولیدی

آفتاب دنا: مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمدگفت: معلمان مبدا تحولات در جامعه هستند و صداوسیما ظرفیتی برای معرفی معلمان خلاق ، دانش آموزان نمونه و کارآفرین است.


به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، امیر رئوف در دیدار مدیرکل آموزش وپرورش استان گفت: صدا وسیما همواره در تهیه گزارش های خبری و سایر برنامه های تولیدی یک نگاه حمایتی دارد و در این راستا آماده همکاری با آموزش وپرورش برای معرفی فعالیتهای علمی ،آموزشی و پرورشی فرهنگیان ودانش آموزان هستیم.
وی با بیان اینکه نگاه به آموزش وپرورش به عنوان یک دستگاه سرمایه ای در مقوله تعلیم وتربیت همه جانبه ودر راستای توسعه و تعالی کشور است گفت: صدا وسیما اهتمام ویژه ای به پوشش خبری و انعکاس تلاش های آموزش وپرورش در قاب تلویزیون و امواج رادیویی دارد .
رئوف با بیان اینکه صداوسیما در بخشهای تولید محتوای خبری ،رادیویی ،موسیقی ،شعر و سرود در زمره مراکز برتر کشور است گفت: آماده ایم با استفاده از ظرفیت رسانه صدای آموزش وپرورش را در موضوعات مختلف در سطح استانی وملی منعکس نماییم.
وی افزود: با توجه به شرایط کرونایی و آسیب هایی که به واسطه آموزش مجازی جامعه هدف آموزش وپرورش داشته، نیازمند یک نگاه تحولی برای جبران عقب ماندگی های دانش آموزان هستیم.
مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه ارتباط معلمان با دانش آموزان در شرایط کرونایی باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرد بیان کرد: هرچند شبکه آموزش و شبکه ۴سیما به آموزش مجازی اختصاص داده شده، ولی در استان آمادگی داریم این آموزشهای مجازی در رادیو و تلویزیون برای پایه های تحصیلی که نیاز باشد همکاری نماییم.
رئوف در پایان از آمادگی برای تولید وپخش برنامه های مشارکتی رادیویی و تلویزیونی مستقل در همکاری با آموزش وپرورش خبرداد.


معرفی ایده های ناب تربیتی و آموزشی فرهنگیان ودانش آموزان در صداوسیما

مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این دیدار نیز ضمن تقدیر وتشکر از همکاری و تعامل خوب صدا وسیمای مرکز استان با آموزش وپرورش گفت : صدا و سیما یکی از ظرفیت های مهمی است که آموزش و پرورش می تواند در پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت از آن بهرمند شود.
حسنعلی عزت خواه ضمن گرامیداشت یاد وخاطره همکار فرهنگی وخبرنگار خلاق و نیک اندیش مرحوم سید حمدالله خواهش نیک گفت: صدا وسیما و آموزش وپرورش به عنوان دو نهاد مهم فرهنگی وتاثیر گذار در نظام اسلامی رسالت مهمی بر عهده دارند که با تعامل و هم افزایی می توانند در اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مفید و موثر باشند.
وی گفت: علی رغم تنوع رسانه ها و فضای مجازی خوشبختانه صدا وسیما به عنوان قابل اعتماد ترین رسانه در کشور برای مردم است.
عزت خواه، به جمله ای از امام راحل(ره) در رابطه با صداوسیما اشاره کرد وگفت: صدا و سیما در مهندسی فکری امام، یک دانشگاه عظیم است که به عنوان یک دستگاه فرهنگی،مرجع و فراگیر می تواند همواره جریان ساز و اثرگذار باشد.
مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد، حضور چهره ای متخصص،دلسوز و انقلابی در راس صدا وسیمای استان را منشا خیر واثر دانست و اظهار امیدواری کرد: در این دوران مدیریتی شاهد اوج شکوفایی صداوسیما در جذب مخاطب و آگاهی بخشی به جامعه در عرصه های مختلف برای پیشرفت کهگیلویه وبویراحمد باشیم.
عزت خواه به بیان اهمیت آموزش وپرورش و انتظارت جامعه از دستگاه تعلیم وتربیت اشاره کرد وگفت:آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد حاکمیتی و بسیار مهم با برخورداری از طیف وسیع و متنوع جامعه هدف خود می تواند در راستای آموزش مهارت های تربیتی و تبیین سبک زندگی ایرانی، اسلامی تعامل سازنده ای با صداوسیمای استان داشته باشد.
وی بهره گیری از توانمندی و گستره فعالیت صدا و سیما در بخش های مختلف خبری و تولیدی را برای رسیدن به اهداف بلند تعلیم وتربیت را یاداور شد وگفت:انعکاس فعالیت های آموزش و پرورش و خدمات ارائه شده به مردم از طریق رسانه ملی با عنوان بازوی توانمند تعلیم و تربیت در ارتقاء سطح آموزش و پرورش از اهمیت بالایی برخوردار است.
مدیرکل آموزش وپرورش استان ،رسالت آموزش وپرورش راتربیت انسان عنوان کرد وگفت: بدون همکاری ومشارکت مردم و سایر دستگاهها بویژه صدا وسیما به عنوان رسانه ملی تحقق اهداف آموزش وپرورش امکان پذیر نیست
وی گفت: در آموزش وپرورش آمادگی داریم ایده های ناب تربیتی و آموزشی را از جانب جامعه بزرگ معلمان ، دانش آموزان و اولیاء در اختیار برنامه سازان صداوسیما قرار دهیم.
مدیرکل آموزش وپرورش استان از همکاری های بسیار ارزشمند صدا و سیما با دستگاه تعلیم و تربیت استان در گذشته تقدیر کرد واظهار امیدواری نمود در دوره جدید بیش از گذشته همکاریها تداوم داشته باشد.
در این دیدار که معاونین صدا وسیمای مرکز استان و آموزش وپرورش حضور داشتند روند فعالیت ها و تعاملات دو دستگاه و راهکارهای تقویت و ارتقاء همکاری ها بررسی و بر تداوم این جلسات جهت ارتباط بهتر تاکید شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی