تاریخ انتشار : دوشنبه 21 فوریه 2022 - 15:56
کد خبر : 21224

با حضور مسئولان کشوری واستانی مدیرکل بنیاد شهیدکهگیلویه و بویراحمد معرفی شد/ پارسیان نژاد: کار کردن فارغ از نگاه‌های قومیتی و سیاسی تا معرفی قهرمانان شهید و فعال شدن شورای علمی ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت از اولویت های کاری است

با حضور مسئولان کشوری واستانی مدیرکل بنیاد شهیدکهگیلویه و بویراحمد معرفی شد/ پارسیان نژاد:  کار کردن فارغ از نگاه‌های قومیتی و سیاسی تا معرفی قهرمانان شهید و فعال شدن شورای علمی ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت از اولویت های کاری است

آفتاب دنا : با حضور  معاون تعاون بنیاد شهید کشور و معاون سیاسی استاندار کهگیلویه وبویراحمد و سایر مدیران استانی وشهرستانی آئین تکریم و معارفه مدیر کل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد . معشیت و درمان جانبازان و ایثارگران باید در اولویت باشد معاون سیاسی و امنیتی استاندار در مراسم تودیع و معارفه

آفتاب دنا : با حضور  معاون تعاون بنیاد شهید کشور و معاون سیاسی استاندار کهگیلویه وبویراحمد و سایر مدیران استانی وشهرستانی آئین تکریم و معارفه مدیر کل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد .

معشیت و درمان جانبازان و ایثارگران باید در اولویت باشد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل بنیاد شهید استان گفت: خانواده‌های شهدا عزت و آبروی دنیا و سعادت اخروی را برای ما دارند که باید به آنها احترام بگذاریم.

هاشمی مهر افزود: جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا، طی سال های اخیر به لحاظ معیشتی و درمانی و همچنین اشتغال با چالش ها و مشکلاتی مواجهند و انتظار دارند به تدریج این مطالبات توسط مسئولان رفع شود.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات پیش روی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: برخی قبور شهدا هنوز جاده دسترسی ندارند و برخی نیز هنوز مرمت و بازسازی هم نشده اند که لازم است مدیر کل جدید این دو موضوع را مد نظر داشته باشد.

قرارگرفتن گلزارهای شهدا برای برنامه‌های فرهنگی گامی در جهت ترویج فرهنگ ایثار وشهادت

معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشورگفت: یکی از محورهای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت، قرارگرفتن گلزارهای شهدا برای برنامه‌های فرهنگی است

“محمود پاکدل” که در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد افزود: امروزه جبهه مقاومت با تاسی از جمهوری اسلامی حرکت‌های انجام داده که میتوانیم به مسیری که امام و رهبری ترسیم کردند برسیم.

وی با بیان کشور ما نسبت به مسائل سایر کشورها بی تفاوت نیست، اظهارکرد: هر جا مظلومی بود حمایت کردیم و هر جا هم ظلمی بود محکوم کردیم و هیچ مماشاتی با شرق و غرب نداشتیم.

معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اینکه دولت سیزدهم دنبال برقراری عدالت در جمهوری اسلامی است، بیان کرد: اجرای طرح‌ها و برنامه‌های دولت با همکاری دستگاه‌ها محقق خواهد شد.

پاکدل تصریح کرد: امروزه عزت و افتخار ما ناشی از نهادینه‌شدن فرهنگ ایثار و شهادت است و این فرهنگ می‌تواند ما را از خیلی مشکلات نجات دهد.

معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خواستار استفاده از ظرفیت معتمدین برای پیشبرد کارها از مدیرکل جدید بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد شد.

پاکدل ادامه داد: یکی از امورات نظارتی که معتمدین می‌توانند انجام بدهند نظارت بر اجرای قوانین ایثارگری در دستگاه‌های اجرایی است.

وی یکی از سیاست‌های بنیاد شهید را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان و اظهار کرد: یکی از این محورها، قرارگرفتن گلزارهای شهدا برای برنامه‌های فرهنگی است

مسکن، اشتغال، ارتقاء معیشتی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویتهای بنیاد شهید

وی با بیان اینکه در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران در استان‌های مشکلاتی وجود دارد، عنوان کرد: اما در کهگیلویه و بویراحمد دستگاه‌ها خوب همکاری کردند و در این زمینه مشکلی نداریم.

معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اولویت‌های بنیاد شهید را در بحث مسکن، اشتغال، ارتقاء معیشتی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان و بیان کرد: جهت رفع این مشکلات، خواهان همکاری همه دستگاه‌ها هستیم.

پاکدل با بیان اینکه ۷۵درصد کارکنان بنیاد شهید از جامعه ایثارگری هستند، بیان کرد: همواره سیاست روسای قبلی و جدید بنیاد  شهید کشور اینست تا زمانی که نیروی ایثارگری وجود دارد نیروی غیر از ایثارگر در ادارات بنیاد شهید بکار گرفته نشود مگر اینکه نیروی تخصصی مورد نیاز در بین جامعه ایثارگری وجود نداشته باشد.

فارغ از نگاه‌های قومیتی و سیاسی کار می کنم

مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فارغ از نگاه‌های قومیتی و سیاسی کار می کنم و متعلق به همه استان هستم و به یاری خداوند بنیاد شهیدی بالنده و با یک الگوی‌پذیری مثبت خواهیم داشت.

“رضا پارسیان نژاد” نیز در این آیین ابتدا به آمار جامعه ایثارگری استان پرداخت و افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد در جنگ هشت ساله دفاع مقدس ۱۸۸۰شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرد.

وی اظهارکرد: تعداد جانبازان ۷۰درصد استان را ۶۷ جانباز عنوان و تصریح کرد: مابقی جانبازان زیر ۲۵درصد و به بالا، ۱۰۴۸۷ جانباز هستند. مجموع آزادگان این استان ۳۱۷ نفر است.

مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد این استان را غنی از منابع در حوزه‌های مختلف کشاورزی، معدنی و گاز عنوان و خاطرنشان کرد: اما سرمایه‌های اصلی استان منابع انسانی است که بیشترین ظرفیت مربوط به جامعه ایثارگریست.

پارسیان نژاد از فعال شدن شورای علمی ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت به عنوان اولین اولویت اول کاری خود نام برد و تصریح کرد: همه دستگاه‌ها عضو این شورا هستند و سعی کنیم به جامعه ایثارگری خدمت‌گزاری کیفی و کمی داشته باشیم.

دستگاه‌ها با هم‌افزایی در خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری اهتمام کافی داشته باشند

وی، یکی از مشکلات بنیاد را خارج از این نهاد و در سایر دستگاه‌ها عنوان کرد و ادامه داد: اشتغال ایثارگران تنها وظیفه بنیاد شهید نیست، نیاز است دستگاه‌ها با هم‌افزایی در خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری اهتمام کافی داشته باشند.

مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: بنده فارغ از نگاه‌های قومیتی و سیاسی کار می کنم و متعلق به همه استان هستم و به یاری خداوند بنیاد شهیدی بالنده و با یک الگوی‌پذیری مثبت خواهیم داشت.

پارسیان نژاد مسئله مسکن و اشتغال را از دیگر مشکلات جامعه ایثارگری عنوان و اظهار کرد: طی چند ماه آینده در بنیاد باید تمامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد دغدغه اشتغال نداشته باشند. شب و روز نمی شناسم، پای کار هستم، شخصا در همه شهرستان‌ها حضور پیدا خواهم کرد و نیازی به حضور جامعه ایثارگری در مرکز استان نیست

وی با بیان اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد قهرمانانی در تراز جهانی داریم، بیان کرد: در صورتی که قهرمانان(شهیدان) خود را به خوبی معرفی نکنیم جومونگ، هالیوود و بالیوود قهرمانان ما می شوند بنابراین خدمت همگانی ما باید معرفی قهرمانان استانمان در کشور باشد.

منوچهر فتاحیان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز با بیان اینکه استان در وضعیتی قرار داشت که نیازمند انسجام در بنیاد بود گفت : در طول این چهار ماه تلاش کردم میدان دار خدمت به خانواده شهدا و ایثار گران باشیم .

وی گفت: سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران تلاش همه پرسنل بود و باعث رضایت مندی خوبی هم بین پرسنل و هم بین خانواده ها بود.

فتاحیان در ادامه با بیان عملکرد ۴ماهه خود گفت : تلاش کردم از هیچ خدمتی به پرسنل، خانواده بنیاد شهید و ایثارگران کم نگذاریم ، سرباز ولایت هستم و همچنان به عنوان نیروی این بنیاد به خدمتم ادامه می دهم .

در این آیین باشکوه آقای رضا پارسیان نژاد به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات آقای فتاحیان سرپرست پیشین این اداره قدردانی شد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی