تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اکتبر 2014 - 0:17
کد خبر : 2122

مصوبات بدون پشتوانه در جلسات تصویب نشود

مصوبات بدون پشتوانه در جلسات  تصویب نشود

کریمی عدم اطلاع فرماندار و بخشدار از سفر مدیران کل و مدیران شهرستانی در حوزه استحفاظی شهرستان را امری ناپسند دانست و افزود: این طرز فکر سیاست خوبی نیست

ن81333400-5986943سیم دنا : فرماندار کهگیلویه از تشکیل اتاق فکر در ادارات شهرستان کهگیلویه خبر داد و گفت: با استفاده از رابط مشکلات و نقاط و قوت و ضعف آن اداره را بررسی می‌کنیم و میزان توانمندی مدیران بر این اساس سنجیده می‌شود.

به گزارش  نسیم دنا دنا به نقل از تسنیم کرامت الله کریمی  در جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه،اظهار کرد: گفتمان اعتدال گفتمانی است که اصل و هویت تاریخی ما از دیروز تا به امروز بوده است.فرماندار کهگیلویه گفت: تاریخ ایران،اسلام و امروز به نام قرن ۲۱از نقطه نظر تئوری از آغاز تا به امروز و از امروز تا به فردا خواهان و خواستار گفتمان اعتدالی است.

وی بابیان اینکه وضعیتی که خداوند در عالم خلقت به وجود آورده یکسان‌سازی نیست و براساس تنوع و تکثر است،بیان کرد: رعایت و عمل به گفتمان اعتدال در فرهنگ سیاسی امروز لازم و ضروری است.

کریمی بابیان اینکه اولین استراتژی یک مدیرمیزان تعهد‌مندی و وفای به عهد به مردم است،عنوان کرد: استراتژی دوم توجه به شعائر دینی و اسلامی(اسلام فرامتنی در گفتار،رفتار و در انتقال)، تعاملات درون بخشی بین نیروها و جریان ها است.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد:عدم تعامل مدیران بنا به ضرورت‌های ناصواب که در دستور کارش قرار گیرید دیگر بسترش بسته می‌شود.وی بابیان اینکه پیوند و ارتباط با ارباب رجوع با کرامت خاص باید انجام شود،ابراز کرد: مدیران بعضی وقت‌ها تغییرات زیردستی خود را بدون هماهنگی انجام می‌دهند و باید از این به بعد در تغییر چارت مدیریتی ادارات هماهنگی خوبی انجام شود.

.وی عنوان کرد: تمرکز‌زدایی و خروج از بعد چانه زنی در مدیریت باید سرلوحه کار مدیران و کارمندان دولت باشد و تحرک کافی برای مدیران هم در حوزه میدانی و در حوزه استراتژیک باید وجود داشته باشد.

کریمی تأکید کرد: مصوبات بدون پشتوانه در جلسات صادر نگردد و خواستار آمادگی همه اعضا به ویژه ستاد حوادث با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما و ذخیره‌سازی سوخت توسط دستگاه های متولی شد.

وی نظم ارگانیک را یکی از مکانیزم‌های سیاست دانست و بیان کرد: مدیران نمونه اعلای یک جامعه هستند و باید وقت‌شناسی را در کارهای خود رعایت کنند.کریمی اظهار کرد: مدیران کمبودهای حوزه خود را مشخص کنند و ما در حد توان نسبت به حل مشکلات اقدام می‌کنیم.

وی از تشکیل یک اتاق فکر به ریاست رئیس اداره و حضور متخصص دانشگاهی در تمامی ادارات شهرستان خبر داد و گفت: با استفاده از رابط مشکلات و نقاط و قوت و ضعف آن اداره را بررسی می‌کنیم و میزان توانمندی مدیران بر این اساس سنجیده می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی