تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 17 فوریه 2022 - 6:45
کد خبر : 21190

نماز جمعه محلی برای امید آفرینی،فرهنگسازی و مطالبه گری است

نماز جمعه محلی برای امید آفرینی،فرهنگسازی و مطالبه گری است

آفتاب دنا: نماینده شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: تریبون نماز جمعه محلی برای امید آفرینی در جامعه است. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،مهدی روشنفکر در گردهمایی ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در گچساران گفت: تریبون نماز جمعه فرصتی مناسب برای تبیین خدمات نظام اسلامی در جهاد تبیین است. وی

آفتاب دنا: نماینده شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: تریبون نماز جمعه محلی برای امید آفرینی در جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،مهدی روشنفکر در گردهمایی ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در گچساران گفت: تریبون نماز جمعه فرصتی مناسب برای تبیین خدمات نظام اسلامی در جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه ائمه‌ جمعه در مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب نقش مهم و تاثیرگذاری داشتند و دارند خاطرنشان کرد: امام جمعه در هر شهرستان و منطقه محور وحدت همه جریان‌هایی است که دل در گروه انقلاب و حل مشکلات مردم دارند.
وی پرهیز از پرداختن به مسائل جزئی در نماز جمعه را یادآور شد وگفت: دولت و مجلس همدل و همصدا برای حل مشکلات مردم در حوزه های مختلف بالاخص اقتصاد و فرهنگ گام برمی دارند .

نماینده شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: تریبون نماز جمعه محلی برای امید آفرینی در جامعه است که با نفوذ کلام ائمه جمعه و فرهنگسازی و مطالبه گری از مسئولان می توان درآسیب شناسی مسائل و رسیدن به شرایط مطلوب گام برداشت.
روشنفکر به بیان گزارشی از فعالیتهای خویش در مجلس شورای اسلامی پرداخت و گفت: رشد ۲۰۰ درصدی بودجه استان ، پیگیری و تخصیص اعتبار به جاده پاطاوه دهدشت ،پیگیری و اخذ ۴۹۵ میلیارد تومان بودجه تحت عنوان محرومیت زدایی ، پیگیری اعتبار سد تنگ سرخ و پیشرفت حدود ۴۰ درصدی آن و گازرسانی به زیلایی و مناطق محروم و دور افتاده با همراهی نمایندگان استان در مجلس و مسؤلان استانی را بخشی از این اقدامات ذکر کرد.

وی افزود: تلاش کردیم در مجلس صدای مردم باشیم و در یک وسال و اندی اخیر بسیاری از وزرا و معاونان وزرا و نمایندگان کمیسیون های مختلف را جهت کمک و آشنایی برای رفع مشکلات مردم به استان سفر کردند.

وی توجه خاص به زلزله شهرستان دنا را یادآور شد و گفت: اعتبارات خوبی در بخشهای مختلف را برای کمک به مردم پیگیری کردیم و برای سه سال مجوز ۵درصد کنکور را برای دانش آموزان عزیز این منطقه اخذ کردیم.

وی از همدلی خوب بین نمایندگان استان در مجلس با استاندار برای توسعه و پیشرفت کهگیلویه وبویراحمد خبر داد.

روشنفکر در رابطه با چرخه انتخاب مدیران نیز گفت: استاندار با هر سه نماینده استان مشورت می کنند ولی تصمیم نهایی با ایشان است که تا کنون چنین بوده است.
وی گفت: مشورت کردن با دخالت کردن فرق دارد که دامن زدن به اینکه نمایندگان در انتصابات دخالت دارند حرف نادرستی است و قطعا استاندار در رابطه با تغییرات مدیریتی و هماهنگی با وزارتخانه ها مستقل تصمیم می گیرند.

ائمه‌ جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه از دغدغه های خویش را راجع به مسائل استان مطرح کردند و از تلاشها و پیگیری مجدانه نمایندگان در مجلس برای کاهش آلام و دردهای مردم تشکر و قدردانی کردند.
توجه به نیروهای توانمند ، جوان ، باانگیزه ، انقلابی و دغدغه مند دین و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و توجه به بیانیه گام دوم انقلاب را در این جلسه نیز مورد تاکید قرار دادند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی