تاریخ انتشار : شنبه 12 فوریه 2022 - 10:56
کد خبر : 21139

خلق شکوهی از جنس اتحاد و همدلی در ۲۲ بهمن /اکنون نوبت مسئولان است

خلق شکوهی از جنس اتحاد و همدلی در ۲۲ بهمن /اکنون نوبت مسئولان است

آفتاب دنا: حضور گسترده مردم در مراسم چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن به روزی تماشایی تبدیل شد. روزی که مردم علی رغم شرایط کرونایی ومشکلات اقتصادی، یکبار دیگر اتحاد و همبستگی و اقتدار خود را ، در دفاع از آرمان‌های امام راحل(ره)، ارزش‌های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری به رخ

آفتاب دنا: حضور گسترده مردم در مراسم چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن به روزی تماشایی تبدیل شد.


روزی که مردم علی رغم شرایط کرونایی ومشکلات اقتصادی، یکبار دیگر اتحاد و همبستگی و اقتدار خود را ، در دفاع از آرمان‌های امام راحل(ره)، ارزش‌های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری به رخ جهانیان کشیدند.
حضور پرشور امروز مردم نشان‌دهنده علاقه مردم به انقلاب اسلامی است. مردم در راهپیمایی امروز نشان دادند که خواهان استمرار انقلاب هستند تا در سرزمینی پاک با قوانینی درست و با امنیت زندگی کنند و برای تحقق این امر همیشه در صحنه حضور دارند.
بدون تردید حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در اقصی نقاط کشور، نشان از اقتدار ملی ایرانیان در دفاع از اسلام و انقلاب است و برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی است
آری ۲۲ بهمن یک جشن ملی است . ملت با هر سلیقه و گرایش سیاسی همه آمده بودند برای ادای وظیفه خود در دفاع از اسلام و آرمانهای بلند انقلاب، زن ومرد،پیر و جوان ،کودک ونوجوان به عشق ایران عزیز، با تمام توان خود ظاهر شدند و با خروشی دوباره در خیابانها انقلاب را در مقابل بدخواهان واکسینه کردند.
انقلاب بزرگ اسلامی مردم ایران به هیچ شخص و جناحی تعلق ندارد و ۲۲ بهمن نیز به عنوان یک روز ملی است که با رهبری امام عزیز و مقام معظم رهبری به ۴۳ سالگی رسیده است وانشالله به انقلاب جهانی حضرت مهدی موعود(عج) متصل خواهد شد.
ملت ایران همواره به وظیفه خود در برابر حفظ و تداوم انقلاب اسلامی آگاه هستند و به خوبی عمل می کنند که این آگاهی و بصیرت دشمن شکن است.
مردم در همه صحنه ها نشان داده اند که انقلاب را دوست دارند و به ایران عشق می ورزند و علی رغم مشکلات معیشتی و اقتصادی و هیاهوی دشمنان در ناکارآمدی نظام در بهبود شرایط، در ۲۲ بهمن شکوهی از جنس اتحاد وهمدلی به پهنای سرزمین ایران خلق کردند.
اقتدار جمهوری اسلامی امروز زبانزد جهانیان است که مهمترین عامل آن حضور یکپارچه مردم و وحدت ملت ایران است.
راهپیمایی امروز نشان داد ملت درصحنه های متعدد ملی و مذهبی از آرمان‌های انقلاب حفاظت می‌کند و دشمنان بدانند با فشارها و توطئه‌ها کاری از پیش نمی‌برد و به خوبی می دانند مردم وطن دوست ایران با هر نوع نگاه و سلیقه و از همه اقشار در چنین صحنه هایی چون ۲۲ بهمن برای پشتیبانی از نظام اسلامی حضور پیدا می کنند.

و اما خروش باشکوه ملت پیام خویش را به اقصی نقاط جهان مخابره کرد که با تمام سختیهاو ناملایمات پای انقلاب و آرمانهایش مقاوم ایستاده اند.
اکنون دیگر نوبت مسئولان است که قدر این مردم فهیم و موقعیت شناس را بدانند و با رفتار جهادی برای حل مشکلات اقتصادی مردم بیش از گذشته همت گمارند.

مسئولان باید تمام تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات به کار گیرند و آرمان‌های امام و انقلاب را فراموش نکنند که امام بزرگوار در همین زمینه فرمودند خیر دنیا و آخرت مسئولان در رسیدگی به حل مشکلات محرومان است.

آنچه رئیس جمهور در سخنرانی ۲۲ بهمن نیز بر آن تاکید داشت ارتباط تنگاتنگ دولت با مردم است که انتظار می رود در دولت مردمی ایران قوی مسئولان ارشد استانی وشهرستانی حضور پررنگ تری در میان مردم داشته باشند.

توسعه نیافتگی کهگیلویه وبویراحمد با کلکسیونی از مواهب طبیعی و الهی ایجاب می کند که با مدیریت صحیح منابع انسانی و امکانات راه توسعه و محرومیت زدایی را در پیش بگیریم و نگذاریم فرصتها از دست برود.

مسئولان باید به این نکته توجه کنند که پست و مقام ماندگاری ندارد و ارث و میراث پدری کسی نیست و خیلی‌ها آمدند و رفتند و خیلی‌ها خواهند آمد و روزی هم خواهند رفت اما تنها چیزی که برای مسئولان می‌ماند، خدمت صادقانه به مردم است که امروز یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و رمز ماندگاری دولت در همین خدمت بی منت به مردم است.
برنامه محوری ، پیگیر بودن تا حصول نتیجه ،نظارت وارتباط با مردم باید جز دغدغه های مدیران استانی وشهرستانی باشد که امید می رود با وحدت وهمدلی واستفاده از شایستگان در مسند مدیریت شاهد رشد وتعالی این دیار پرگهربیش از هرزمان دیگری باشیم.

امروز دیگر وقت آن رسیده است که همه حول محور ولایت ، با اتحاد وهمدلی و با اتکا به توانایی جوانان ایران زمین، بستر را برای رفاه بیشتر مردم و رشد شتابان قطار توسعه وآبادانی این دیار پرگهر هموار کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی