تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 10 فوریه 2022 - 15:08
کد خبر : 21136

دعوت استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای حضور باشکوه مردم در راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن

دعوت استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای حضور باشکوه مردم در راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن

آفتاب دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مردم جهت حضور باشکوه در راهپیمایی موتوری و خودرویی ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ دعوت کرد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، متن پیام سید علی احمدزاده بدین شرح است: راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی است( مقام معظم رهبری)اینک و در آستانه فردای شکوهمند و غرورآفرین ۲۲ بهمن ماه

آفتاب دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مردم جهت حضور باشکوه در راهپیمایی موتوری و خودرویی ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، متن پیام سید علی احمدزاده بدین شرح است:

راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی است( مقام معظم رهبری)اینک و در آستانه فردای شکوهمند و غرورآفرین ۲۲ بهمن ماه یادآور طلوع حیات‌بخش خورشید پرفروغ رهایی و شکوفایی شجره طیبه الهی انقلاب اسلامی، دل‌ها ‌دگربار برای تجدید عهد و میثاق با آرمان‌های بزرگ مرد تاریخ معاصر و احیاگر حاکمیت دینی، عارف بالله حضرت امام خمینی(ره) و فرهنگ بلند شهادت و مقاومت و نیز امتداد مبارک رهبری الهی مقام معظم رهبری می‌تپد و خروش عاشقانه و پرشور و شعور و آگاهی ملت ایران در پیش‌روی خواهد بود.

مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد همچون همیشه و صد البته با دل‌هایی پرامیدتر از گذشته و با گام‌هایی محکم‌تر از سال‌های قبل جشن ملی ۱۴۰۰ را به رخ دنیا خواهند کشید.

مردم غیرتمند و همیشه در صحنه استان فردا ۲۲ بهمن مطابق با شیوه‌نامه‌های بهداشتی و برابر برنامه‌ریزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به صورت خودرویی( خانوادگی) و موتوری ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ را به روزی خاطره‌انگیز و شاد برای دوستان انقلاب و روز هراس و ناامیدی برای دشمنان رقم خواهند زد.

اینجانب از مردم خداجو، ولایی و همیشه در صحنه استان دعوت می‌کنم تا با رعایت اصول بهداشتی توصیه شده، باشکوه و اقتدار در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن ماه شرکت نموده و دگربار سربلندی استان و کشورمان را رقم بزنند.

سید علی احمدزاده
استاندار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی