تاریخ انتشار : سه‌شنبه 8 فوریه 2022 - 13:14
کد خبر : 21133

کشف ۷۴۳ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس کهگیلویه و بویراحمد و کرمان

کشف ۷۴۳ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس کهگیلویه و بویراحمد و کرمان

آفتاب دنا: فرمانده انتظامی استان از کشف ۷۴۳ کیلو گرم تریاک طی عملیات مشترک پلیس استان با همکاری پلیس کرمان از یک دستگاه خودروی کامیون بنز در محور سیرجان – کرمان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سردار “کیقباد مصطفایی” در تشریح این خبر، اظهارداشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله

آفتاب دنا: فرمانده انتظامی استان از کشف ۷۴۳ کیلو گرم تریاک طی عملیات مشترک پلیس استان با همکاری پلیس کرمان از یک دستگاه خودروی کامیون بنز در محور سیرجان – کرمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سردار “کیقباد مصطفایی” در تشریح این خبر، اظهارداشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر از طریق محورهای شمالی استان کرمان به مقصد مرکز کشور، بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان “کهگیلویه وبویراحمد” با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیرجان استان کرمان، ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و بر اساس اقدامات اطلاعاتی، در محور “سیرجان” به “کرمان” ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی در محور “سیرجان” به “کرمان” به یک دستگاه خودروی کامیون بنز مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور ۷۴۳ کیلو گرم تریاک کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: ۱ نفر قاچاقچی مواد مخدر در این رابطه دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی