تاریخ انتشار : جمعه 4 فوریه 2022 - 21:34
کد خبر : 21104

قیمت سیب زمینی و برنج در کهگیلویه و بویراحمد متعادل می‌شود/ ذخایر مطمئنی داریم

قیمت سیب زمینی و برنج در کهگیلویه و بویراحمد متعادل می‌شود/ ذخایر مطمئنی داریم

آفتاب دنا: فرمانده قرارگاه امنیت غذایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ کمبودی در ذخایر کالاهای اساسی نداریم و به زودی قیمت سیب‌زمینی و برنج در این استان متعادل می‌شود‌. به گزارش آفتاب دنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، در نشست قرارگاه امنیت غذایی این استان که با حضور همه

آفتاب دنا: فرمانده قرارگاه امنیت غذایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ کمبودی در ذخایر کالاهای اساسی نداریم و به زودی قیمت سیب‌زمینی و برنج در این استان متعادل می‌شود‌.

به گزارش آفتاب دنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، در نشست قرارگاه امنیت غذایی این استان که با حضور همه اعضا برگزار شد آخرین وضعیت زنجیره تامین و توزیع ۲ کالای سیب‌زمینی و برنج بررسی و تصمیماتی در این زمینه اتخاذ شد.

سید علی معتمدی‌پور در این نشست با بیان اینکه در بسیاری از کالاها تولید استان در وضعیت مطلوبی قرار دارد، گفت: اولویت ما در این مرحله نظارت و بازرسی از بازار است که در این زمینه نیز جهاد کشاورزی به کمک عوامل همکار پای کار است.

فرمانده قرارگاه امنیت غذایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در هفته گذشته ۹۸۸ باز سی از بازار این استان انجام شد و ۵۷ پرونده تخلف نیز به تعزیرات ارسال شد.

معتمدی‌پور ادامه داد: ذخایر کالاهای اساسی در کهگیلویه و بویراحمد به اندازه کافی هستند و هر جا در بازار نیاز به تزریق کالایی باشد بلافاصله اقدام می‌کنیم.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به افزایش قیمت دو کالای سیب‌زمینی و برنج تصریح کرد: از کانال‌های مختلف این دو کالا را به اندازه نیاز وارد بازار می‌کنیم تا قیمت‌ها متعادل و معقول شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: البته در میدان میوه و تره‌بار یاسوج قیمت سیب‌زمینی مناسب‌تر است که در بازار نیز با وارد کردن سیب‌زمینی و افزایش نظارت‌ها برای گرانی‌های ساختگی این قیمت را کاهش می‌دهیم.

فرمانده قرارگاه امنیت غذایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: با وجود کمبود امکانات اما با همه وجود پای کار هستیم و مردم مطمئن باشند که اعضای قرارگاه امنیت غذایی در کنار آنها هستند.

معتمدی‌پور همچنین گفت: اگر لازم باشد در نقاط مختلف شهر‌ها کالاهای مورد نیاز مردم را با قیمت مناسب توزیع می‌کنیم.

این مسئول با اشاره به معرفی متخلف‌ها و عرضه خارج از شبکه تاکید کرد: در این استان هیچ احتکاری در دو محصول سیب‌زمینی و برنج گزارش نشده اما همکاران ما با جدیت نظارت‌ها را ادامه می‌دهند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی اطمینان داد قیمت دو محصول سیب‌زمینی و برنج در روز‌های آتی کاهش خواهد یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی