تاریخ انتشار : سه‌شنبه 25 ژانویه 2022 - 16:42
کد خبر : 21020

ارائه خدمات پزشکان جهادی به ندامتگاه زنان در یاسوج

ارائه خدمات پزشکان جهادی به ندامتگاه زنان در یاسوج

آفتاب دنا: در روز میلاد حضرت فاطمه (س)و روز زن ، با هدف گرامیداشت مقام زن و مقام مادر تیم جهادی پزشکی تخصصی و عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد از ندامتگاه بانوان یاسوج دیدار و خدمات پزشکی تخصصی و عمومی و دارویی ارائه شد . به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،

آفتاب دنا: در روز میلاد حضرت فاطمه (س)و روز زن ، با هدف گرامیداشت مقام زن و مقام مادر تیم جهادی پزشکی تخصصی و عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد از ندامتگاه بانوان یاسوج دیدار و خدمات پزشکی تخصصی و عمومی و دارویی ارائه شد .

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، اصغر بهور مدیر درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک ولادت حضرت زهرا (س)گفت: توجه به بانوان برای پویایی در جامعه و تبین مقام مادر یک ضرورت است.

وی با بیان اینکه بانوان نقش مهمی در اجتماع دارند گفت: بانوان ما امروز در همه عرصه ها حرف برای گفتن دارند و ثابت کرده اند که همپای مردان می توانند علاوه بر توجه به خانواده در صحنه های محتلف بدرخشند. وی افزود؛ همیشه رسم بر این بوده که بانوان نخبه مورد توجه قرار گیرد که باید تلاش کنیم عموم بانوان بالاخص اقشار ضعیف مورد توجه جدی قرار گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی