تاریخ انتشار : شنبه 22 ژانویه 2022 - 17:29
کد خبر : 21010

ارزیابی خروجی فعالیت های آموزشی،علمی و عملی سازمان بسیج جامعه کشاورزی

ارزیابی خروجی فعالیت های آموزشی،علمی و عملی سازمان بسیج جامعه کشاورزی

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: خروجی فعالیت های آموزشی ، علمی و عملی سازمان بسیج جامعه کشاورزی نیز تا رسیدن به مرحله اجرایی مورد ارزیابی قرار گیرد. سردار حمید خردمدل در بازدید از سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد با اظهار رضایت از عملکرد وفعالیتهای صورت گرفته توسط بسیج جامعه

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: خروجی فعالیت های آموزشی ، علمی و عملی سازمان بسیج جامعه کشاورزی نیز تا رسیدن به مرحله اجرایی مورد ارزیابی قرار گیرد.


سردار حمید خردمدل در بازدید از سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد با اظهار رضایت از عملکرد وفعالیتهای صورت گرفته توسط بسیج جامعه کشاورزی گفت: توجه به بخش کشاورزی و سفره مردم در راستای خودکفایی در امر امنیت غذایی و اشتعال پایدار یک ضرورت است که با توجه به پتانسیلهای استان کهگیلویه وبویراحمد باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.
وی گفت: اقشار مختلف بسیج علاوه بر سازماندهی در بُعد آموزش ومسائل امنیتی ،اعتقادی ، بصییرتی و روشنگری در سایر بخشها نیز به کمک دولت فعالیتهایی را در عرصه خدمت رسانی انجام می دهد که فعالیتهای خوبی در بسیج جامعه کشاورزی نیز در این راستا صورت گرفته است.
سردار خرمدل همچنین بیان کرد : با توجه به حجم فعالیت ها و رسالت سازمان بسیج جامعه کشاورزی، در اولین فرصت نسب به تجهیز زیرساختی و ساختاری نیروی انسانی بسیج جامعه کشاورزی اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به اتفاقات اخیر در استان هم اشاره کرد وگفت: عامل بسیاری از مشکلات این استان فرهنگی است که باید در این زمینه فعالیتهای فرهنگی جهت مقابله با آسیبها و ترویج فرهنگ آفرینی واشتغال شتاب بیشتری گیرد.
وی ایجاد رعب و وحشت در میان مردم را ناشی از بی توجهی به مسائل فرهنگی و کاری ناپسند دانست وگفت: این هنر نیست که برای مردم احساس ناامنی ایجاد کنیم که قطعا این موارد با دقت رصد می شود و دستگاههای قضایی و امنیتی برخورد قاطعی خواهند داشت.
رئیس سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد نیز با تقدیر وتشکر از بازدید فرمانده سپاه فتح استان و مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح از سازمان بسیج جامعه کشاورزی گفت: تعداد ۸ کانون تخصصی بسیج کشاورزی در سطح شهرستانها در حال فعالیت هستند که خوشبختانه با تلاش خوب مربیان، گروهای جهادی فعالیتهای خوبی در ارائه خدمت به جامعه کشاورزی در زمینه های آموزش های مهارت های تخصصی کشاورزی زراعی، باغی و دامی روستاهای استان کهگیلویه وبویراحمد انجام گرفته است.
ستار غلامی گفت: با همدلی و هماهنگی خوب مربیان توانمند با کمک دستگاههای متولی کشاورزی در عرصه افزایش عملکرد محصولات راهبردی زراعی، باغات و احیاء جنگلها و همچنین برگزاری دوره های تخصصی آموزشی که مورد نیاز مردم است کارهای خوب و ارزشمندی صورت گرفته و همچنان در حال اجرا می باشد.
در پایان سردار خرمدل از هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی بازدید و با فعالیتهای مختلف این هنرستان در عرصه آموزشی آشنا شد.
وی توجه به آموزشهای مهارتی در هنرستانها را مهم دانست و خواستار توجه بیشتر به آموزشهای علمی شد.
سید ولی موسوی مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی گفت: این هنرستان با تفاهم نامه بین مرکز تحقیقات و آموزش پرورش در سال ۹۶ در دو رشته کشت گیاهان دارویی و شیلات تاسیس شد که هم اکنون قریب ۱۰۰ دانش آموز دارد و به شکل شبانه روزی اداره می شود.
در پایان این بازدید، تندیس یادبود ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت اللّه العظمی الامام خامنه ای و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی به رسم یادبود از طرف مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی به سردر حمید خرم دل فرمانده سپاه استان اهداء گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی