تاریخ انتشار : دوشنبه 10 ژانویه 2022 - 18:29
کد خبر : 20975

اجرای طرح گاوداری ۶ هزار راسی در سقاوه مارگون/ اشتغالزایی ۳۰۰ نفری یک طرح اقتصادی

اجرای طرح گاوداری ۶ هزار راسی در سقاوه مارگون/ اشتغالزایی ۳۰۰ نفری یک طرح اقتصادی

آفتاب دنا: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح گاوداری ۶ هزار راسی در منطقه سقاوه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سید احسان عسکری در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های گسترده در راستای توسعه اقتصادی استان گفت: از جمله این برنامه‌ها احداث گاوداری ۶ هزار راسی در

آفتاب دنا: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح گاوداری ۶ هزار راسی در منطقه سقاوه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سید احسان عسکری در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های گسترده در راستای توسعه اقتصادی استان گفت: از جمله این برنامه‌ها احداث گاوداری ۶ هزار راسی در دشت سقاوه است.

معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای اینکه بتوانیم کار را آغاز کنیم جلسه‌ای را با دستگاه‌های مختلف در حوزه تامین آب و زمین برگزار کردیم.

وی بیان کرد: دشت سقاوه به لحاظ تامین آب در تنگنا است که در همین راستا با حضور آب منطقه‌ای و جهاد کشاورزی جلسه‌ای پیرامون این موضوع برگزار، مشکلات مطرح و راهکارهایی هم ارائه شد که چاهی که در منطقه سقاوه است به گاوداری اختصاص داده شود.

این مسئول با بیان اینکه تامین زمین بخش مهم و اساسی این طرح اقتصادی است ، افزود: ۵۰ تا ۸۰ هکتار زمین برای گاوداری سقاوه نیاز است.

عسکری عنوان کرد: برای رفع مشکل زمین معاونت اراضی جهاد کشاورزی و منابع طبیعی راه‌حل‌هایی پیشنهاد دادند و مقرر شد ظرف یک ماه آینده زمین و آب این طرح تامین و با اعلام به سرمایه‌گذار، کلنگ‌زنی انجام شود.

وی با اشاره به اشتغالزایی این طرح اقتصادی گفت: با احداث گاوداری ۶ هزار راسی سقاوه برای ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی