تاریخ انتشار : دوشنبه 10 ژانویه 2022 - 18:26
کد خبر : 20974

مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد بزودی معرفی می شود

مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد بزودی معرفی می شود

آفتاب دنا : در پی نارضایتی افکار عمومی از استمرار مدیریت مجید صفایی در حوزه گردشگری سرپرست این اداره کل تا زمان تعیین مدیرکل میراث فرهنگی وگردشگری استان منصوب شده که امید می رود گزینه مورد نظر استاندار ومجمع نمایندگان استان کهگیلویه وبویراحمد بزودی سکان این اداره کل را بدست بگیرد

آفتاب دنا : در پی عملکرد ضعیف و نارضایتی افکار عمومی از استمرار مدیریت مجید صفایی در حوزه گردشگری سرپرست اداره کل میراث فرهنگی وگردشگری کهگیلویه وبویراحمد تا زمان تعیین مدیرکل منصوب شد.
به‌گزارش افتاب دنا به نقل از خبرگزاری میراث‌آریا، جواد واحدی معاون امور مجلس، حقوقی و استانهای وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی طی حکمی سعید طالبی‌پور را به عنوان سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.
بخش گردشگری از مهمترین محورهای توسعه استان چهارفصل کهگیلویه وبویراحمد است که در سالهای گذشته به علت ضعف مدیریتی در برنامه ریزی وجذب اعتبارات کارنامه خوبی نداشته است.
برگشت چند میلیارد تومانی اعتبارات عمرانی بسیاری از زیرساختهای گردشگری کهگیلویه وبویراحمد به علت ضعف مدیریت در سال جاری گواه روشنی بر ناکارآمدی و فرصت سوزی متولیان گردشگری بود که لازم است مدیرکل این دستگاه مهم بانگاه کاملا تخصصی انتخاب شود.
مدیرکل معزول گردشگری به خوبی می دانست در دولت سیزدهم که بارقه های امید برای توسعه و آبادانی در اقصی نقاط کشور دمیده است دیگر زمان گفتار درمانی ، شعارهای پررنگ و لعاب و جلسه زدگی در حوزه گردشگری به سرآمده است.
امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند مدیری توانمند ، علمی وبرنامه محور بر این دستگاه عظیم هستیم تا با استفاده‌ از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها ی مهم استان به رونق صنعت گردشگری همت گمارد.
بالاخره در پی نارضایتی افکار عمومی از استمرار مدیریت مجید صفایی در حوزه گردشگری سرپرست این اداره کل تا زمان تعیین مدیرکل میراث فرهنگی وگردشگری استان منصوب شده که امید می رود گزینه مورد نظر استاندار ومجمع نمایندگان استان کهگیلویه وبویراحمد بزودی سکان این اداره کل را بدست بگیرد تا با برنامه ریزی و مدیریت بهینه از ظرفیتها و پتانسیلهای استان شاهد توسعه زیرساختهای صنعت مهم گردشگری در کهگیلویه وبویراحمد باشیم.
در عصر امروز حمایت از شاغلان و فعالان عرصه توسعه اشتغال در بخش گردشگری اهمیت ویژه ای دارد و ضروری است در استان‌ کهگیلویه وبویراحمد حمایت از این قشر جهت توسعه گردشگری بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.
مسئولان استانی نیز باید بستر لازم را برای فعالیت سرمایه‌گذاران در استان فراهم نمایند تا با توسعه زیرساختهای گردشگری شاهد درآمدزایی و اشتغال پایداردر صنعت گردشگری در استان باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی