تاریخ انتشار : یکشنبه 2 ژانویه 2022 - 19:43
کد خبر : 20956

برگزاری مراسم عزاداری حرم تا حرم در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در یاسوج/ آمادگی کامل بقاع متبرکه جهت استقبال از زائرین و عزاداران فاطمی

برگزاری مراسم عزاداری حرم تا حرم در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در یاسوج/ آمادگی کامل  بقاع متبرکه جهت استقبال از زائرین و عزاداران فاطمی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی گفت: در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) دسته‌های عزاداری در قالب پیاده‌روی حرم تا حرم مسیر امامزاده عبدالله تا حرم مطهر امامزاده مختار یاسوج را طی و به عزاداری می‌ پردازند‌.

آفتاب دنا : مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری مراسم عزاداری حرم تا حرم در روز پنجشنبه ۱۶ دی ماه در یاسوج خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی گفت: در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) دسته‌های عزاداری در قالب پیاده‌روی حرم تا حرم مسیر امامزاده عبدالله تا حرم مطهر امامزاده مختار یاسوج را طی و به عزاداری می‌ پردازند‌.

وی افزود: این برنامه به همت هیات امناهای محترم امامزاده عبدالله ، امامزاده مختار و هیات های مذهبی روز پنجشنبه ۱۶ دی ماه ساعت ۷‌:۳۰ دقیقه از حرم مطهر امام‌زاده عبدالله یاسوج آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم در سال گذشته  بصورت کاروان خودرویی برگزار شد خاطرنشان کرد:  امسال این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در قالب دسته‌های عزاداری  حرم تا حرم در مسیر امامزاده عبدالله تا حرم مطهر امامزاده مختار یاسوج برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کهگیلویه وبویراحمد  در ادامه سخنانش گفت: برپایی موکب،  ایستگاه صلواتی، مداحی ذاکران اهل بیت و سخنرانی وعاظ در بین مسیر از جمله برنامه‌هایی است که اوقاف و امور خیریه برای طول مسیر پیش‌بینی کرده است،

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در این آیین گفت: در پایان  این مراسم آیت‌الله حسینی نماینده معزز ولی‌فقیه در استان در حرم مطهر امامزاده مختار(ع) در جمع عزاداران سخنرانی  خواهد کرد..

آمادگی کامل بقاع متبرکه جهت استقبال از زائرین و عزاداران فاطمی

معاون فرهنگی اوقاف وامور خیریه استان کهگیلویه وبویراحمد نیز از آمادگی کامل در  بقاع متبرکه جهت استقبال از زائرین و عزاداران در روز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در سطح استان خبر داد.

حجت السلام و المسلمین قاسم مومنی شاد با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (ص) و دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی گفت:  درایام شهادت بانوی دوعالم ۲۳مبلغ اعزامی از قم به نقاط مختلف  استان اعزام شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی