تاریخ انتشار : یکشنبه 2 ژانویه 2022 - 12:23
کد خبر : 20943

توزیع ۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان یاسوج

توزیع ۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان یاسوج

آفتاب دنا: فرمانده سپاه ناحیه یاسوج از توزیع ۲ هزار بسته معیشتی به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در شهر یاسوج خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سرهنگ انوری با بیان اینکه حیات و شهادت شهید سلیمانی مایه خیر و برکت امت اسلام بوده و هست، گفت: کمک‌های مومنانه ادامه دهنده حرکت


آفتاب دنا: فرمانده سپاه ناحیه یاسوج از توزیع ۲ هزار بسته معیشتی به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در شهر یاسوج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سرهنگ انوری با بیان اینکه حیات و شهادت شهید سلیمانی مایه خیر و برکت امت اسلام بوده و هست، گفت: کمک‌های مومنانه ادامه دهنده حرکت شهید سلیمانی است که باعث می‌شود راه مبارزه را از شهید سلیمانی یاد بگیریم.
وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند بهترین راه مبارزه با آمریکا کمک به مردم است، افزود: کمک‌های مومنانه نیز در زمینه دست گیری از نیازمندان و توجه به مردم است.

فرمانده سپاه ناحیه یاسوج با بیان اینکه در دومین سالگرد شهادت سلیمانی و تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب امروز دو هزار بسته معیشتی به ارزش ۴۸۰ هزار تومان بین حوزه‌های مقاومت این شهر توزیع می‌شود، ادامه داد: بسته های حمایتی بین نیازمندانی که از قبل شناسایی شده توزیع می شود.

وی اضافه کرد: در سال جاری این سومین مرحله از کمک‌های مومنانه است که در شهر یاسوج توزیع می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی