تاریخ انتشار : شنبه 1 ژانویه 2022 - 17:35
کد خبر : 20931

هشدار ستاد مدیریت بحران به کهگیلویه و بویراحمدی ها

هشدار ستاد مدیریت بحران به کهگیلویه و بویراحمدی ها

آفتاب دنا:مردم از توقف و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کرده و از سفر‌های غیر ضرور پرهیز کنند. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به نقشه‌ها و مدل‌های مختلف جوی، سامانه‌های مختلف جدید بارشی عصر امروز وارد کهگیلویه و بویراحمد خواهد شد

آفتاب دنا:مردم از توقف و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کرده و از سفر‌های غیر ضرور پرهیز کنند.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به نقشه‌ها و مدل‌های مختلف جوی، سامانه‌های مختلف جدید بارشی عصر امروز وارد کهگیلویه و بویراحمد خواهد شد و بارش‌ها تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.
محمد محمدی افزود: پیش بینی می‌شود میزان بارش‌ها در هفته اخیر بیش از سامانه قبلی باشد و سبب جاری شدن روان آب ها، آبگرفتگی معابر عمومی، بالا آمدن سطح رودخانه ها، پدیده مه، لغزندگی و احتمال مسدود شدن جاده‌های کوهستانی و برفگیر دور از انتظار نخواهد بود.
محمدی اضافه کرد: مردم از توقف و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کرده و از سفر‌های غیر ضرور بپرهیزند و در صورت اضطرار برای سفر حتما مجهز به ادوات زمستانی بوده و اطمینان از سوخت کافی خودروی خود داشته باشند.
وی ادامه داد: رعایت توصیه‌های ستاد مدیریت بحران تا حد زیادی می‌تواند از وقوع خطر و بحران برای هم استانی‌ها جلوگیری کند لذا هم استان‌های این هشدار‌ها را جدی بگیرند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عشایر کوچرو در مدت فعالیت این سامانه جا به جا نشوند و دام‌های خود را از حاشیه رودخانه‌ها جمع آوری کنند گفت: با توجه به وضعیت آب و هوایی صعود به ارتفاعات و کوهنوردی در کهگیلویه و بویراحمد تا روز چهارشنبه ممنوع است.
محمدی خواستار فعال شدن ستاد مدیرت بحران در شهرستان‌ها و مراکز بخش‌ها شد و افزود: فرمانداران شهرستان‌های مختلف استان به عنوان روسای ستاد پیشگیری، هماهنگی، و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان نیز با توجه به سامانه‌های جدید الورود تمهیدات لازم را در سطح شهرستان داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی