تاریخ انتشار : سه‌شنبه 21 دسامبر 2021 - 12:55
کد خبر : 20888

مسدود شدن جاده ۶۰ روستا در کهگیلویه و بویراحمد

مسدود شدن جاده ۶۰ روستا در کهگیلویه و بویراحمد

آفتاب دنا: هم اکنون جاده ۶۰ روستا در کهگیلویه و بویراحمد مسدود است. به گزارش آفتاب دنا،سرپرست اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای این استان گفت: در ۷۲ ساعت گذشته به علت بارش و برف و باران جاده ۲۰۰ روستا در کهگیلویه و بویراحمد مسدود شد که از دیروز تاکنون با تلاش کارکنان

آفتاب دنا: هم اکنون جاده ۶۰ روستا در کهگیلویه و بویراحمد مسدود است.

به گزارش آفتاب دنا،سرپرست اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای این استان گفت: در ۷۲ ساعت گذشته به علت بارش و برف و باران جاده ۲۰۰ روستا در کهگیلویه و بویراحمد مسدود شد که از دیروز تاکنون با تلاش کارکنان راهداری جاده ۱۴۰ روستا بازگشایی شد.
کرم الله جانی پور با بیان اینکه به علت تداوم بارش‌ها جاده‌های بازگشایی شده روستا دوباره مسدود می‌شود افزود: در صورت مساعد شدن هوا جاده ۶۰ روستای باقیمانده تا ظهر فردا بازگشایی می‌شود.
جانی پور اضافه کرد: بیشتر روستا‌های مسدود شده در مناطق سردسیری استان از جمله مارگون، زیلایی، دنا و بخش دیشموک است.
سرپرست اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جاده‌های اصلی استان باز بوده و تردد در آنها  ادامه داد: در جاد‌ه های کاکان و منطقه جوخانه سرفاریاب شاهد بارش برف هستیم که با استقرار ماشین آلات برف روبی تردد در‌ این دو مسیر نیز ادامه دارد.
جانی پور از استقرار ۱۱۰ ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در جاده‌های اصلی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: با تلاش راهداران خدمات راهداری به صورت شبانه روزی در جاده‌های استان به کاربران جاده ای ادامه دارد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
وی از ریزش سنگ در جاده یاسوج به شیراز خبر داد و افزود: در این جاده از منطقه پریکدان ریزش سنگ دور از انتظار نیست لذا رانندگان ضمن احتیالط لازم از توقف در این مسیر خود داری کنند.
سرپرست اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد به رانندگان توصیه کرد با توجه به تداوم بارش باراران و برف در محور‌های مواصلاتی استان از سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند و در صورت سفر حتما خودروی خود را به زنجیر چرخ مجهز کرده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

منبع:صداوسیما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی