تاریخ انتشار : شنبه 11 دسامبر 2021 - 16:10
کد خبر : 20834

یادبود معاون سوادآموزی وخبرنگار فقید کهگیلویه وبویراحمد در میان حزن اندوه همکارانش در آموزش وپرورش کهگیلویه بویراحمد

یادبود معاون سوادآموزی وخبرنگار فقید کهگیلویه وبویراحمد در میان حزن اندوه همکارانش در آموزش وپرورش کهگیلویه بویراحمد

آفتاب دنا : مراسم گرامیداشت معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و خبرنگار و گزارشگر صدا و سیما درمیان حزن و اندوه همکارانش در محوطه اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم گرامیداشت

آفتاب دنا : مراسم گرامیداشت معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و خبرنگار و گزارشگر صدا و سیما درمیان حزن و اندوه همکارانش در محوطه اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم گرامیداشت مرحوم سید حمدالله خواهش نیک گفت: آموزش و پرورش یکی از نیروهای خودم و خوشنام خویش را در ماموریت اداری بسیج فرهنگیان در مشهد مقدس از دست داد که جبران این ضایع کاری سخت و سنگین خواهد بود.

هادی زارع پور افزود: مرگ مرحوم سید حمدالله خواهش نیک مرگ شهادت گونه ای بود که در راه خدمت و در جوار حرم ثامن الحجج به سوی معبود شتافت.

 وی خیرخواه مردم بودن ، صداقت، مسئولیت‌پذیری، صبور بودن و توانمندی مدیریتی را بخشی از ویژگی های مرحوم سید حمدالله خواهش نیک عنوان کرد و گفت: مرحوم خواهش نیک به واسطه ایمان و عمل صالح، محبت او در دل مردم جای داشت که امروز شاهدیم در حزن اندوه و مرگ ناگهانی او ۹۰ درصد از فضای مجازی برگرفته از عکس ایشان است.

مرحوم خواهش نیک الگوی معلمان بسیجی کشور است

 رئیس بسیج فرهنگیان کشور نیز در این مراسم گفت: مرحوم سید حمدالله خواهش نیک الگوی معلمان بسیجی کشور است که در عرصه تعلیم و تربیت و رسانه نام نیکی از خویش بر جای گذاشت.

 صابر ماهانی با تسلیت این ضایعه عظیم به جامعه بزرگ فرهنگی و رسانه‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرحوم خواهش نیک مجری برنامه افتتاحیه و اختتامیه دوره آموزشی بسیج فرهنگیان کشور در مشهد مقدس بود که با اجرای خوب و واژه های پرمعنا در وصف شهید شاخص بسیج فرهنگیان شهید ایرانمنش در بین همکاران محبوبیت خاصی پیدا کر د که شنیدن این خبر برای همه سخت و دردآور بود.

 وی با بیان اینکه خواهش نیک نمونه انسان کاملی بود که در جوار حرم رضوی و در حین ماموریت بسیج به دیار حق شتافت گفت: این ضایعه برای جامعه فرهنگیان بسیجی جبران ناپذیر است که امیدواریم خداوند متعال روح بلند آن را با ۴۹۰۰ معلم شهید و سردار سلیمانی محشور گرداند.

مرحوم خواهش نیک با روحیه جهادی و انقلابی  در دل مردم جای داشت

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد نیز با تسلیت این ضایعه بزرگ گفت: مرحوم خواهش نیک با روحیه جهادی و انقلابی  که داشت در دل مردم جای داشت و صدای مردم بود.

رئوف با بیان اینکه در برنامه های زنده سراسری در ایام انتخابات با اجرای مرحوم خواهش نیک جزو اولین استان‌هایی بودیم که روی آنتن شبکه سراسری می‌رفت گفت: ایشان به زیبایی و به گونه‌ای ویژگی های مردم استان را درگزارشات ارسالی بیان می‌کرد که مسئولان ارشد صدا و سیما نمونه ای از کارهای ایشان را در فضای مجازی باز نشر می‌کردند.

 وی گفت: خواهش نیک انسان خوشنامی بود که با مسئولیت پذیری درهمه صحنه‌ها حضور به موقع و به هنگام داشت که در گذشت ناگهانی ایشان ثلمه ای بزرگ برای جامعه رسانه‌ای خواهد بود.

پدرم را ببخشید

 سید علی خواهش نیک فرزند بزرگ مرحوم سید حمدالله خواهش نیک با قدردانی و تشکر از مجموعه آموزش و ، سپاه پاسداران، بسیج فرهنگیان، صدا و سیما و فرهنگیان وفرهیختگان در اقصی نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پدرم به عنوان یک بسیجی شهید راه کارش شد و در مسیر خدمت به دیار معبود شتافت.

  وی خطاب به فرهنگیان گفت: شما بهتر از من پدرم را می شناسید، با روحیات وی به خوبی آشنا بودید وهرکدام از شما یک کتاب ،یک داستان از خاطرات پدر من هستید.

 سید علی خواهش نیک گفت: دوست داشتم پدرم در لباس سبز پاسداری مرا ببیند چنین توفیقی حاصل نشد و اجل مهلت نداد.

وی از همه فرهنگیان ، اصحاب رسانه و همه کسانی که با مرحوم سید حمدالله خواهش نیک ارتباط داشتند خواست: اگر در طول حیات ایشان ناراحتی یا بغضی نسبت به پدر من هست یا خدای ناکرده باعث رنجش خاطر عزیزی شده ، از جانب وی می خواهم آن را ببخشید و حلال نماید.

 در این مراسم که خانواده و جمعی از مردم ایل سادات امامزاده علی(ع) حضور داشتند مداحان به نوحه سرایی پرداختند.

 در پایان این آیین یابود ساختمان نهضت سواد آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد که به نام مرحوم سید حمدالله خواهش نیک نامگذاری شده بود در میان حزن و اندوه و همکارانش رونمایی و اتاق محل کار ایشان سیاه پوش شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی