تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 دسامبر 2021 - 18:57
کد خبر : 20746

راه اندازی بسیج دانش آموزی هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی یاسوج / تقویت بسیج دانش آموزی در هنرستانها از اولویتهای بسیج دانش آموزی کهگیلویه وبویراحمد

راه اندازی بسیج دانش آموزی هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی یاسوج / تقویت بسیج دانش آموزی در هنرستانها از اولویتهای بسیج دانش آموزی کهگیلویه وبویراحمد

آفتاب دنا : با حضور مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بسیج دانش آموزی هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی یاسوج راه اندازی شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، سعادت صالحی نیا در آیین افتتاح بسیج دانش آموزی هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی یاسوج گفت: بسیج دانش آموزی در راستای

آفتاب دنا : با حضور مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بسیج دانش آموزی هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی یاسوج راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، سعادت صالحی نیا در آیین افتتاح بسیج دانش آموزی هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی یاسوج گفت: بسیج دانش آموزی در راستای تربیت نیروی انسانی متعهد و انقلابی در تراز نظام جمهوری اسلامی برنامه های متنوعی در مدارس برگزار می کند‌.
وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰هزار نفر از دانش آموزان استان در بسیج دانش آموزی فعالیت دارند گفت: دانش آموزان در دوران دفاع مقدس بیش از ۳۶ هزار شهید تحویل نظام و انقلاب دادندکه از این تعداد ۴۴۶ شهید دانش‌آموز مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد است.
صالحی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان دانش آموزان باعث شناخت بیشتر آنان نسبت به شهدا خواهد شد افزود: شهدای دانش آموز ستارگان درخشانی بودند که به پیام رهبر کبیر انقلاب لبیک گفتند و برای دفاع از آرمان های انقلاب ، سنگر درس و مدرسه را رها و به میدان جهاد وشهادت رفتند و درس ایثار و از خودگذشتگی را به ما آموختند.
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح استان، توجه به آموزشهای مهارتی در هنرستانها را بسیار مهم وتاثیر گذار دانست وگفت: تحصیل در رشته های فنی وحرفه ای مزیتهای فراوانی دارد که برای تربیت نیروی انسانی کارآمد،خلاق وپرسشگر باید با اساس سند تحول بنیادین آموزش وپرورش باید بیش از پیش تلاش کنیم.
صالحی ، توجه به نسل جوان دانش آموز و استعدادهای آنان را یاداور شد وگفت: امروز جنگ، جنگ اراده ها است و کسانی موفق خواهند بود که سودا رسانه ای کافی داشته باشد.
وی به سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه تهران توسط ناطق فر دانش آموز مارگونی اشاره کرد وگفت: دانش آموزان صاحب فکر و خلاقیت هستند و به واسطه دانش آموزان می توان اثرپذیری در جامعه مشاهده کرد.
صالحی با تقدیر وتشکر از پیگیریهای مجدانه مدیر توانمند هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی در راه اندازی بسیج دانش آموزی در این واحد آموزشی گفت: تقویت بسیج دانش آموزی در هنرستانها از اولویتهای کاری سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح استان عنوان کرد.
وی افزود: دانش آموزی که در برنامه های مختلف علمی و فرهنگی در مدرسه بتواند نقش آفرینی کند می‌تواند در دانشگاه جریان سازی کند و در آینده نیز می‌تواند جامعه را نیز مدیریت کند.
صالحی در پایان از همکاری با عوامل اجرایی هنرستان کشاورزی در راستای تقویت و تجهیز بسیج دانش آموزی هنرستان کشاورزی جهت کیفی سازی برنامه های علمی و فرهنگی برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان خبر داد.

دانش آموز بسیجی باید الگوی نظم و اخلاق و از نظر علمی سرآمد باشد

مدیر هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی یاسوج نیز در این آیین، با تقدیر وتشکر از حضور رئیس بسیج دانش آموزی سپاه قتح کهگیلویه وبویراحمد در این واحد آموزشی ، تشکیل بسیج دانش آموزی در مدارس را کاری ارزشمند و قابل تقدیر دانست و گفت: فلسفه تشکیل بسیج دانش آموزی تقویت بنیه علمی و فرهنگی دانش آموزان و تربیت دینی و انقلابی آنان در راستای دفاع از ارزش‌های اسلامی و الهی در جامعه است.
سید ولی موسوی ، خلا بسیج دانش آموزی در هنرستان کشاورزی را یادآور شد و گفت : انتظار می رود بسیج دانش آموزی در هنرستانها جدی گرفته شود تا با برنامه های کیفی شاهد رشد و ارتقای کیفی علمی و اخلاقی دانش آموزان بیش از گذشته باشیم.
وی گفت: در راستای ارتقا فعالیتهای هنرستان کشاورزی برنامه های فرهنگی متنوعی در هنرستان کشاورزی برگزار می شود تا دانش اموزان علاوه بر دانش اندوزی و آموزشهای مهارتی ارتقا معنوی پیدا کنند وبا مسائل روز به خوبی آشنا شوند.

بسیج دانش آموزی رسالت خطیری برای حفاظت از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در مدارس بر عهده دارد

موسوی با بیان اینکه امروز آرامشی که بر سراسر میهن عزیزمان سایه افکنده از برکت خون شهیدان انقلاب اسلامی و جان بر کفان آن دوران است گفت: امروز در مدارس بسیح دانش آموزی رسالت خطیری برای حفاظت از ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی بر عهده دارند.
وی دانش آموزبسیجی را الگوی سایر دانش آموزان دانست وگفت: دانش آموز بسیجی باید الگوی نظم و اخلاق و از نظر علمی سرآمد باشد.
مدیر هنرستان کشاورزی با بیان اینکه دانش آموزان بسیجی در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به سایر دانش آموزان می توانند به خوبی نقش آفرینی کنند خواستار اجرای برنامه کیفی توسط سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح استان در مدارس شد.
رئیس آموزشهای رسمی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: تعامل خوب آموزش وپرورش و مرکز تحقیقات از زمان تاسیس هنرستان کشاورزی تا کنون در کشور بی نظیر است که حاصل همین تعامل و همدلی موفقیتهای خوب این هنرستان در عرصه های مختلف علمی وفرهنگی است.
ضرغام عزیزی با تقدیر از تلاشهای مجاهدانه مدیر هنرستان کشاورزی در راستای کیفیت بخشی به آموزشهای علمی ومهارتی و فعالیتهای پرورشی در این هنرستان گفت: در سایه مدیریت علمی و کادر اجرایی توانمند و پرتلاش در این هنرستان شاهد شکوفایی وترغیب و تشویق دانش آموزان در عرصه علم آموزی هستیم.

در پایان مسئول بسیج دانش آموزی سپاه قتح کهگیلویه وبویراحمد از کلاسهای هنرستان کشاورزی بازدید و با معلمان ودانش آموزان در فضای صمیمی گفتگو کرد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی