تاریخ انتشار : یکشنبه 21 نوامبر 2021 - 15:58
کد خبر : 20713

فضای فیزیکی سازمان بسیج کشاورزی سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد مستقل می شود/ دو خواسته مهم مدیر هنرستان کشاورزی یاسوج از تاج الدینی

فضای فیزیکی سازمان بسیج کشاورزی سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد مستقل می شود/ دو خواسته مهم مدیر هنرستان کشاورزی یاسوج از تاج الدینی

آفتاب دنا: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه وبویراحمد از تعامل و همکاری این سازمان جهت رفع مشکلات فضای فیزیکی سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان و هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا، الیاس تاج الدینی در دیدار رئیس سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه


آفتاب دنا: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه وبویراحمد از تعامل و همکاری این سازمان جهت رفع مشکلات فضای فیزیکی سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان و هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج خبر داد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا، الیاس تاج الدینی در دیدار رئیس سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد و مدیر هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی یاسوج با تبریک هفته بسیج گفت: جهاد و سپاه از نهادهای مهم انقلابی بودند که در خدمت رسانی به مردم در همه عرصه های انقلاب اسلامی به خوبی نقش آفرینی نموده اند.
وی با اشاره به اینکه سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح و سازمان‌ جهاد کشاورزی با روحیه انقلابی در جای جای استان کهگیلویه وبویراحمد با هم افزایی و تعامل به جامعه هدف خدمات خوبی انجام‌ می دهند، گفت: امروز این افتخار را داریم در بسیاری از شاخص‌ها در بخش کشاورزی رتبه های خوبی را در سطح کشور کسب و حرفی برای گفتن داشته باشیم.
تاج الدینی گفت: ۱۰۱۰۰هکتار باغ در اراضی شیب دار کار کردیم در بحث شیلات رتبه سوم کشور را دارا هستیم و در آبیاری تحت فشار نیز جز سه استان اول کشور هستیم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در بحث جوجه ریزی و مرغ نیز بیش از نیاز استان تولید داریم و اینکه در بسیاری دیگر از تولیدات روند رو به رشدی داشته ایم.

آمادگی سازمان جهاد کشاورزی برای اجرای برنامه های مشترک با بسیج در راستای کمک به کشاورزان

تاج الدینی ضمن تشکر از تلاش‌های سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد، از آمادگی این سازمان برای اجرای برنامه های مشترک با بسیج در راستای کمک به کشاورزان خبر داد و گفت: امید می رود با برنامه ریزی و گسترش همکاری‌ها برنامه های شاخصی برای ارتقای سطح آموزش و افزایش تولیدات کشاورزی در استان برداریم.

وی از پیگیری جهت جابجائی سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد و گفت: تلاش می کنیم فضای مستقلی در مجموعه‌ سازمان‌ جهاد کشاورزی در اختیار بسیج کشارزی قرار گیرد.


با جابجائی سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان فضای آموزشی هنرستان کشاورزی مستقل خواهد شد


رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ، مستقل شدن فضای هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی را از مهمترین دغدغه های خویش دانست و گفت: تلاش می کنیم با جابجائی سازمان بسیج جامعه کشاورزی ، دانش آموزان با فراغت بال و آرامش به تحصیل علم و دانش بپردازند.
تاج الدینی به تعیین تکلیف زمین پشت هنرستان و محصور شدن فضای هنرستان کشاورزی اشاره کرد و گفت: این موضوع در دستور کار قرار گرفته و بزودی عملیاتی خواهد شد.


برنامه ریزی برای بهداشت باغات در شهرستان دنا با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان


در این دیدار، سروان پاسدار ستار غلامی گنجه رئیس سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد با تقدیر و تشکر از تعامل خوب سازمان‌ جهاد کشاورزی با بسیج جامعه کشاورزی در زمینه های مختلف گفت: همه باید دست در دست هم برای آموزش کشاورزان و افزایش تولیدات کشاورزی استان بیش‌از گذشته تلاش کنیم.
غلامی از برنامه ریزی برای بهداشت باغات در شهرستان دنا با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد و گفت: این برنامه با حضور فرمانده سپاه فتح استان و مسؤلان جهاد کشاورزی و گروه جهادی شهدای کشاورزی سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح در آذرماه اجرا خواهد شد.
وی کمبود فضا و مشترک بودن فضای فعلی با هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی را یادآور شد و از رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه وبویراحمد خواست در جهت حل این مشکل همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند.

برگزاری همایش استانی سران ایلات و عشایر
در راستای کاهش آسیب های اجتماعی


سرهنگ پاسدار حجت اله عباسی معاونت اجتماعی سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این دیدار از برگزاری همایش استانی سران ایلات و عشایر با حضور مسؤلان استانی خبر داد و گفت: این همایش با هدف فرهنگسازی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و استفاده از نطرات ریش سفیدان برای بهبود شرایط فرهنگی و اجتماعی برگزار خواهد شد.


متولیان کشاورزی استان فضا و محیطی شاداب برای تحصیل دانش آموزان هنرستان کشاورزی فراهم نمایند


سید ولی موسوی مدیر هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی نیز در این دیدار با تقدیر و تشکر از حمایت‌های سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در تقویت و حل مشکلات هنرستان کشاورزی گفت: انتظار می رود متولیان کشاورزی استان و مجموعه‌ تحقیقات کشاورزی فضا و محیطی شاداب برای تحصیل دانش آموزان این هنرستان فراهم نمایند.

موسوی ، محصور نبودن این هنرستان و مشترک بودن فضای آن با بسیج کشاورزی سپاه فتح استان را بخشی از مشکلات هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج دانست و از رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خواست زمین پشت هنرستان را به فضای آموزشی این مجموعه‌ اضافه نماید تا نسبت به محصور نمودن آن اقدام شود.


جابجائی سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان هر چه سریعتر عملیاتی شود


مدیر هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی یاسوج ، سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان را بازوی توانمند سازمان جهاد کشاورزی برای تحقق اهداف این سازمان در خدمت رسانی بهتر به جامعه هدف دانست و گفت: با جابجائی سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان فضای آموزشی هنرستان کشاورزی مستقل خواهد شد که انتظار می رود این اقدام هر چه سریعتر عملیاتی شود.
در پایان این دیدار الیاس تاج الدینی رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد بر عزم خویش برای رفع مشکلات این دو مجموعه مهم تاکید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی