تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 اکتبر 2014 - 13:03
کد خبر : 2070

افتتاح نمایشگاه فضای مجازی پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد

افتتاح نمایشگاه فضای مجازی پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد

نمایشگاه فضای مجازی پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعی از مسئولان افتتاح شد. صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان نیروی انتظامی و اصحاب رسانه نمایشگاه فضای مجازی پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی شد. عبدالعلی عبدی‌پور در این مراسم با اشاره به اهمیت برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: این موضوع برای بالابردن

13930715000263_PhotoAنمایشگاه فضای مجازی پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعی از مسئولان افتتاح شد.
صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان نیروی انتظامی و اصحاب رسانه نمایشگاه فضای مجازی پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی شد.

عبدالعلی عبدی‌پور در این مراسم با اشاره به اهمیت برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: این موضوع برای بالابردن اطلاعات عمومی شهروندان و آگاه‌سازی آنها در زمینه حفاظت از اطلاعات شخصی و چگونگی ورود به فضای مجازی اهمیت ویژه‌ای دارد.

معاون هماهنگی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فضای تبادل اطلاعات می‌تواند زمینه ورود افراد فاقد صلاحیت حریم شخصی را مهیا کند، افزود: باید در همه حال، اقشار مختلف جامعه مواظب سوء استفاده‌کنندگان باشند.

عبدی‌پور عملکرد پلیس فتا در کهگیلویه و بویراحمد را قابل تقدیر دانست و بیان کرد: تعامل با پلیس فتا و استفاده از تجربیات افسران و کارکنان خبره این نهاد می‌تواند باعث ایجاد فضای امن بر فضای مجازی شود.

معاون هماهنگی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همزمان با برپایی نمایشگاه فضای مجازی پلیس فتا کارگاه آموزشی نیز برای اقشار مختلف برگزار می‌شود، بیان داشت: جامعه هدف در این کارگاه دانشجویان، دانش‌آموزان و سایر اقشار هستند که به صورت مداوم در فضای مجازی حضور دارند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی