تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 نوامبر 2021 - 18:25
کد خبر : 20694

چند خبر از برنامه های هفته‌ کتاب و کتابخوانی در شهرستان دنا

چند خبر از برنامه های هفته‌ کتاب و کتابخوانی در شهرستان دنا

آفتاب دنا: به مناسبت هفته کتاب وکتابخوانی برنامه های متنوعی در شهرستان دنا برگزار می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا، جهان بخش حیدری نژاد در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: هفته کتاب با شعارامسال ما این است که «جای خالی را با کتاب خوب پر کنید» شروع شده است.رئیس کتابخانه های

آفتاب دنا: به مناسبت هفته کتاب وکتابخوانی برنامه های متنوعی در شهرستان دنا برگزار می شود.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا، جهان بخش حیدری نژاد در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: هفته کتاب با شعارامسال ما این است که «جای خالی را با کتاب خوب پر کنید» شروع شده است.
رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان دنا افزود: یکی ازشاخصه های ارزیابی رشد، توسعه و پیشرفت فرهنگی هر کشور درعصر حاضر میزان مطالعه و کتابخوانی آن مرز و بوم است و می بایست این مهم را به کمک مسئولین درجامعه نهادینه بکنیم.
حیدری ادامه داد : غبارروبی گلزارمطهر شهدا ، دیدار با امام جمعه و رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان دنا، معاونت محترم فرمانداری، بخشدار مرکزی ،بازدید فرماندارشهرستان دنا ، بخشدار مرکزی ، شهردار شهر سی سخت ، اعضای انجمن کتابخانه های عمومی، رئیس شورای اسلامی شهر سی سخت و دیگرمقامات شهرستانی از کتابخانه سی سخت ،ثبت نام رایگان درکتابخانه های عمومی ، برگزاری نقاشی در کتابخانه امام خامنه ای با همکاری موسسه افق روشن وکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ودیگر کتابخانه های شهرستان،نشست جمع خوانی مجازی، برگزاری جلسه انجمن کتابخانه های شهرستان درکتابخانه امام خامنه ای سی سخت ،معرفی کتاب به صورت مجازی، ،نمایشگاه کتاب مجازی و حضوری، اجرای مسابقه کتاب خوانی با همکاری شهرداری و شورای شهر سی سخت و اداره ورزش و جوانان ،قصه گویی به صورت مجازی، تبلیغات هفته کتاب ،حضور کتابداران کتابخانه های عمومی در مدارس مهم ترین برنامه های اجرایی در سطح شهرستان دنا هستند.

***********************************

پیام تبریک فرماندار شهرستان دنا به مناسبت هفته کتاب و کتتابخوانی

عبدالحمید پناهی فرماندار شهرستان دنا در پیامی آغاز بیست ونهمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی را بر اهالی فرهنگ، هنر و اصحاب قلم و ادب تبریک گفت.
متن پیام دکتر پناهی به شرح زیر است:
مولا امیرالمومنین علیه السلام می فرماید:
کسی که با کتابها آرامش می یابد هرگز آسایش از او سلب نمی شود.
بحث مطالعه کتاب یک بحث جدی و ضروری امروزی جامعه و از دغدغه های فرهنگی کشوری می باشد که حمایت همه نهادها و دستگاه های اجرایی را می طلبد.
کتاب و کتابخوانی شاخص اصلی توسعه همه جانبه کشورها در ابعاد فرهنگی و اجتماعی هستند و جایگاه ویژه ای دارند. ملاک ارزیابی توسعه همه جانبه کشور مطالعه و کتابخوانی است و این بخش تأثیر بسزایی در تربیت و پرورش فکری مردم و به ویژه دانش آموزان و دانشجویان دارد.
اینجانب با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی از آحاد مردم فرهنگ دوست به ویژه جوانان و نوجوانان شهرستان دنا می خواهم در بهره گیری و انس با کتاب از هیچ کوششی دریغ نورزند، زیرا ما با فرهنگی رشد کرده ایم که تمامی جلوه های افتخار آفرینش، نمودهای راستین فرهنگی اند.

عبدالحمید پناهی
فرماندار شهرستان دنا

***************************************

تبریک رئیس شورای شهر سی سخت به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی

رئیس شورای شهرسی سخت با صدور پیامی هفته کتاب و کتاب‌خوانی را تبریک گفت.


متن پیام حجه الاسلام والمسلمین حمید تقی زاده به شرح زیر است:

سهم کتاب در انتقال دانش‌ها گاهی به مراتب بیشتر و فراتر از دیگر ابزار آموزشی است. پدید آوردن آثار علمی و فرهنگ مکتوب از توصیه‌های مهم اولیای دین است و به گسترش دانش کمک می‌کند و به عنوان یک میراث فرهنگی برای نسل‌های آینده ماندگار می‌شود.
بنابراین کتاب و کتاب‌خوانی، از مقوله‌های قابل توجه فرهنگی است که ترویج آن در جامعه ضروری به نظر می‌رسد.
این‌جانب هفته کتاب، کتاب‌خوانی و کتاب‌دار را به اهل قلم، نویسندگان، کتاب‌داران، کتاب‌خوانان و همه دست‌اندرکاران و تلاش‌گران عرصه کتاب در شهرستان دنا تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
امیدوارم با همت و تلاش مضاعف و برنامه‌ریزی همه مسئولان و علاقه‌مندان شاهد ترویج و نهادینه شدن روزافزون فرهنگ کتاب‌خوانی در شهرستان باشیم.
دوام عزت و توفیقات روزافزون همه عزیزان را از درگاه خالق سبحان مسئلت می‌نمایم.

حمید تقی زاده
رئیس شورای شهر سی سخت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی