تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 نوامبر 2021 - 21:07
کد خبر : 20602

اجرایی شدن ایده های ناب جوانان کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی

اجرایی شدن ایده های ناب جوانان کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی

آفتاب دنا: جانشین فرمانده سپاه فتح گفت: کهگیلویه و بویراحمد از استان های پیشتاز در فضای مجازی و فناوری های نوین بسیج بوده است. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویر احمد در آئین افتتاحیه رویداد تولید محتوای بسیج در یاسوج با تبریک هفته بسیج دانش آموزی گفت : این

آفتاب دنا: جانشین فرمانده سپاه فتح گفت: کهگیلویه و بویراحمد از استان های پیشتاز در فضای مجازی و فناوری های نوین بسیج بوده است.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویر احمد در آئین افتتاحیه رویداد تولید محتوای بسیج در یاسوج با تبریک هفته بسیج دانش آموزی گفت : این دومین رویداد استارت آپی در استان است که برگزار می شود و دراولین دوره برگزاری این رویداد توانستیم ایده های نابی را از سوی جوانان و نوجوانان استان در حوزه های فناوری نوین به مرحله شکوفایی برسانیم.

وی با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد از استان های پیشتاز در فضای مجازی و فناوری های نوین بوده و توانسته است جایگاه های خوبی را در رقابت های مختلف بدست آورد.

سرهنگ پاسدار مصطفی مثنوی این رویداد را محصول همکاری های مختلف در حوزه فضای مجازی عنوان کرد و گفت : اهمیت فضای مجازی و دغدغه‌های حاکم بر این فضا طی سال‌های اخیر در بیانات رهبر انقلاب بارها شنیده شده است و ایشان در اظهارات متعددی مسائل مهمی را مرتبط با این فضا گوشزد کرده‌اند و تعابیری راهبردی به کار گرفته‌اند.

وی تعامل فضای مجازی بسیج را با دستگاه های مختلف ارزنده و هماهنگ ارزیابی کرد و اذعان داشت: حضور دستگاه های مختلف دراین رویداد و در راس نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نوید بخش انسجام بین دستگاهی بوده و برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در این حوزه و دستیابی به اهداف اصلی لازم و ضروری است.

مثنوی با بیان اینکه در این رویداد ۶۰شرکت کننده در حوزه های مختلف به رقابت می پردازند تاکید کرد: شرکت کنندگان در اولین رویداد استارت آپی با حمایت هایی که از سوی سازمان فضای مجازی بسیج و سایر دستگاه های مرتبط با این حوزه شدند توانستند به کسب و کار و اشتغال آفرینی نوین ورود و به مرحله تجاری سازی و در رقابت های ملی خودنمایی کنند.

وی هدف از برگزاری این رویداد ها را استفاده از همه ظرفیت ها در اشتغال زایی، فعال شدن اقتصاد دیجیتال ، تولید ثروت و ایجاد فرصت های کسب و کار نوین عنوان کرد و گفت : فضای مجازی بسیج در کهگیلویه و بویراحمد توانسته است موفقیت های زیادی در حوزه های مختلف فناوری های نو کسب کند.

جانشین فرمانده سپاه فتح با اشاره به این موضوع که از دغدغه های سکاندار انقلاب اسلامی ایران فضای مجازی است و باید ارتباط بیشتری بین دانشگاه ، فناوری های نوین و کسب و کارها ایجاد شود گفت: ضرورت دارد پیوند بین دانشگاه و حوزه مجازی ایجاد شود تا از فرصت فن اوری و کسب کار که فرصتی برای اشتغال زایی است ورودی هوشمندانه داشته باشیم.

مثنوی در ادامه افزود: ورود هوشمندانه در اشتغال و کسب و کار های نوین ضروری بوده و این رویدادهای فرصتی ارزشمند در فرهنگ کسب و کار است .
او همچنین اظهار داشت: استارت‌آپ، عنصر کلیدی در ایجاد ارزش‌های کسب و کار بوده و بستری مناسب برای رشد اشتغال، تنوع بخشی به عرصه های کار و خدمات دهی فراگیرتر است.

جانشین فرمانده سپاه فتح فن اوری های نوین را ارزشمند ارزیابی و تصریح کرد: ایجادفرهنگ های استارتاپی در جامعه ضروری است و باید از این ابزار با وجود نخبگان و جوانان هوشمند استفاده کرد.
مثنوی ابراز داشت: استارتاپ ها از موثرترین عوامل پیشرفت اقتصادی در کشورهای توسعه یافته هستند و ایجاد اشتغال توسط استارت اپ ها در کشور می تواند از ظرفیت بالایی برخوردار باشد.

وی همچنین گفت: استارت ‌آپ‌ها نقش بی‌بدیلی درخلق اندیشه، کارآفرینی، کسب وکارهای متنوع جدید، فناوری های نوآورانه و ظهور اقتصاد جدید مبتنی بر آن دارند که پنجره جدیدی برای توسعه در حوزه اقتصاد دانش ‌بنیان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی