تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 نوامبر 2021 - 14:28
کد خبر : 20589

آغاز به کار سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در کهگیلویه و بویراحمد+تصاویر

آغاز به کار سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در کهگیلویه و بویراحمد+تصاویر

آفتاب دنا: سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان کهگیلویه با حضور مسئولین و جمعی از فعالین فضای مجازی استان کلید خورد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، ظهر امروز چهارشنبه ۱۲ آبان و با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و فرماندهان نظامی

آفتاب دنا: سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان کهگیلویه با حضور مسئولین و جمعی از فعالین فضای مجازی استان کلید خورد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، ظهر امروز چهارشنبه ۱۲ آبان و با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و فرماندهان نظامی و انتظامی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان کهگیلویه کلید خورد.

در این رویداد بالغ بر ۶۰ شرکت کننده از سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد در سه بخش بازی تلفن همراه، نرم افزار تلفن همراه و پویا نمایی به رقابت خواهند پرداخت.

آئین افتتاحیه این رویداد که دومین رویداد استانی کهگیلویه و بویراحمد و سومین رویداد تولید و محتوای بسیج کشور است دقایقی پیش با حضور مسئولان این استان برگزار شد تا شرکت کنندگان در حوزه های عنوان شده به رقابتی ۴۸ ساعته بپردازند.

جهت‌دهی به توانمندی و تخصص فنی فعالان بسیجی در حوزه انیمیشن، اپلیکیشن اندرویدی و بازی‌های اندروید از اهداف برگزاری این رویداد است که توسط مسئول سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال کهگیلویه و بویراحمد به آن اشاره شد.

محمود محمدی با تاکید براینکه برگزیدگان این رویداد ضمن تجلیل در استان مجوز حضور در سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج که در تهران برگزار می‌شود را دریافت خواهند کرد گفت:همه تیم های شرکت کننده ملزم به رعایت قوانین رویداد هستند.

وی از حضور داوران مجرب در این رویداد خبر داد و با تاکید بر اینکه نتایج داوری در ۱۴ آبان ماه اعلام می شود اذعان داشت: فناوری های نوآورانه و ظهور اقتصاد جدید مبتنی بر آن، نقطه عطفی در عرصه اقتصاد به شمار می رود که با راه اندازی این رویداد ها می توان به آن دست یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی