تاریخ انتشار : دوشنبه 1 نوامبر 2021 - 19:49
کد خبر : 20582

تکریم خانواده شهدا والگو گیری از آنان فراموش نشود

تکریم خانواده شهدا والگو گیری از آنان فراموش نشود

آفتاب دنا: مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران باهمراهی محمدرضا بیدخام مدیرکل ارتباطات وامور بین الملل شرکت مخابرات ایران و سیدمحمد هادی امیری سرپرست مخابرات کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهید ابراهیم آرانپور دیدار و گفت و گو کرد. به گزارش فرداد نیوز، مجید سلطانی دراین دیدار ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدای انقلاب

آفتاب دنا: مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران باهمراهی محمدرضا بیدخام مدیرکل ارتباطات وامور بین الملل شرکت مخابرات ایران و سیدمحمد هادی امیری سرپرست مخابرات کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهید ابراهیم آرانپور دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش فرداد نیوز، مجید سلطانی دراین دیدار ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ، اظهار داشت : قطعاً تجلیل و تکریم خانواده معظم شهدا یادآور حماسه و ایثار و جان نثاری آن عزیزان بوده که نباید در پیچ وخم روزگار به فراموشی سپرده شود چرا که ما هر چه داریم از برکت خون این شهدای گرانقدر است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: امروز از برکت ایثاروالدین شهدا، ایران به نگین کشورهای جهان تبدیل شده است.

وی ابراز داشت: خانواده شهدا در طول دوران هشت سال دفاع مقدس از تمام هستی خود گذشتند، فرزندان خود را با آموزه های اسلامی آشنا ساختند و با تقدیم آنان به اسلام ، عزت و سربلندی را نصیب هر ایرانی کردند.

سلطانی بیان کرد: امروز جامعه اسلامی از برکت وجود پدران و مادران شهدا رنگ و بویی الهی دارد و مسوولان باید تا زمانی که از برکت وجود آنان برخوردار می باشیم به فیض حضور آنان رسیده و برای خدمت رسانی به مردم از آنان طلب دعای خیر نمایند.

در پایان این دیدار هدیه ای به رسم ادب و یادبود تقدیم خانواده شهید ابراهیم آرانپور شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی