تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 28 اکتبر 2021 - 21:49
کد خبر : 20550

تکریم گنجینه های علمی در جامعه باید به یک فرهنگ تبدیل شود

تکریم گنجینه های علمی در جامعه باید به یک فرهنگ تبدیل شود

آفتاب دنا: با حضور نماینده شهرستانهای بویراحمد،دنا ومارگون در مجلس شورای اسلامی ،مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد از بازنشستگان هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج تجلیل شد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، مهدی روشنفکر در جلسه شورای مدرسه ومعلمان هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج تجلیل از بازنشستگان را کاری ارزشمند و


آفتاب دنا: با حضور نماینده شهرستانهای بویراحمد،دنا ومارگون در مجلس شورای اسلامی ،مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد از بازنشستگان هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج تجلیل شد.


به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، مهدی روشنفکر در جلسه شورای مدرسه ومعلمان هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج تجلیل از بازنشستگان را کاری ارزشمند و ماندگار دانست وگفت: تجلیل از بازنشستگان فرهنگی تجلیل از علم و دانش دانش و فرهنگ در جامعه است.
وی با بیان اینکه وجود با ارزش معلمان و پیشکسوتان فرهنگی مملو از انرژیهای مثبتی است که امواجش همیشه و برای نسلهای آینده در جامعه جاری و ساری است گفت: این اقدام ارزشمند مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی را می ستایم و امیدوارم که همگان در هر جایی که هستیم قدردان زحمات این عزیزان باشیم واز تجارب واندوخته های علمی آنان به خوبی برای توسعه و تعالی جامعه بهره جوییم.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود : معلمی از شغلهای حساس جامعه و بازنشستگان برای تعلیم و تربیت فرزندان این مرزبوم از هیچ کوششی دریغ نکرده اید.
روشنفکر افزود: بازنشستگان در کمال صداقت و درستکاری عمر شریف خود را وقف آموزش و کمک به رشد بالندگی فرزندان این مرزبوم نموده اید وامروز مایه افتخار و مباهات در جامعه هستند.
نماینده شهرستانهای بویراحمد،دنا ومارگون در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر اساس آموزه های دینی ، تکریم گنجینه های علمی کاری ارزشمند است که در جامعه باید به یک فرهنگ تبدیل شود.
کورش دلشاد مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد نیز ، بازنشستگی را آغاز فصلی نوین در زندگی انسان عنوان کرد و گفت؛ موی سپید پیشکسوتان در کنار تجربه سبز آنان، نشانه رویش جوانه های بالندگی و فرهیختگی است.
مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی نیز در این جلسه ، بازنشستگان فرهنگی را مشعل داران علم و دانش بر بلندای فرهیختگی توصیف کرد وگفت: بازنشستگان فرهنگی با وجود تنگناها و سختی های دوران ۳۰ ساله خدمت در کسوت معلمی با عزت ، بدون هیچ چشمداشتی در راه بالندگی علمی و فرهنگی جامعه تلاش نموده اند.
سید ولی موسوی با بیان اینکه هر ساله در جلسه شورای مدرسه ومعلمان از بازنشستگان این هنرستان به رسم ادب و اخلاق تجلیل می شود گفت: این حرکت نمادین تجلیل از بانشستگان باید به یک فرهنگ تبدیل شود و جامعه قدردان زحمات و تلاشهای خستگی ناپذیر این عزیزان باشد.


وی دلسوزی و احساس مسئولیت برای آموزش و پرورش دانش آموزان را مهمتریت خصایص دو همکار بازنشسته این هنرستان دانست وگفت:و خاطرنشان کرد: بازنشستگان فرهنگی، با عشق و علاقه وافر، اگر تا دیروز معلم کلاس بودند، امروز معلمان جامعه هستند که باید مورد تکریم قرار بگیرند.
موسوی ، فکر ، اندیشه و تجربه بازنشستگان فرهنگی در جهت ارتقای نظام تعلیم وتربیت را مورد تاکید قرار داد و اظهار امیدواری کرد: شرایطی فراهم شود تا تجربیات و رهنمودهای این گنجینه های ارزشمند تعلیم وتربیت به خوبی در خدمت پیشرفت و تعالی جامعه قرار بگیرد.
پیران کهزادی از بازنشستگان فرهنگی در این جلسه با تقدیر از توجه وابتکار مدیر و مجموعه همکاران این هنرستان ،این روز را به یاد ماندنی توصیف کرد که به عنوان یک خاطره شیرین در زندگیشان همیشه ماندگار خواهد بود.
سید قاسم موسوی از بازنشستگان هنرستان کشاورزی گفت: بسیار خوشحال وخرسندم که سال پایانی خدمت در این هنرستان در خدمت همکارانی بودم که با دغدغه و احساس مسئولیت برای تعالی و پیشرفت دانش آموزان تلاش می کردند و امروز با خاطره ای خوش به دوران بازنشستگی نائل آمده ام.
در این نشست صمیمی از زحمات خالصانه پیران کهزادی و سید قاسم موسوی که در پایان سال خدمت در هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی بازنشسته شدند با اهداء لوح سپاس تجلیل شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی