تاریخ انتشار : جمعه 22 اکتبر 2021 - 16:28
کد خبر : 20514

سد تنگ سرخ بشار یاسوج باید ساخته شود

سد تنگ سرخ بشار یاسوج باید ساخته شود

آفتاب دنا: نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه امروز در مصلای شهر یاسوج، بر ضرورت ساخت سد تنگ سرخ بشار یاسوج، تاکید و توصیه به پرهیز از حاشیه سازی در این خصوص نمود. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، آیت الله حسینی، نماینده ولی فقیه

آفتاب دنا: نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه امروز در مصلای شهر یاسوج، بر ضرورت ساخت سد تنگ سرخ بشار یاسوج، تاکید و توصیه به پرهیز از حاشیه سازی در این خصوص نمود.


به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، آیت الله حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به شایعات و حواشی هایی که اخیراً در خصوص سد تنگ سرخ بشار یاسوج به وجود آمده، ضمن رد این حواشی ها، بر ساخت این سد تاکید کرد و گفت: این سد، یک سد مشترک بین استان های کهگیلویه و بویراحمد و فارس است و از اول هم همین بوده و درصدی که استان ما از آن استفاده می‌کند بیشتر از استان فارس است.
امام جمعه یاسوج، اظهار داشت: این سد، آب شرب شهر یاسوج و بخش‌های صنعتی و کشاورزی را باید تامین کند و قسمتی هم رها سازی می شود تا برای پایین دست و مسائل زیست محیطی، مشکلی ایجاد نشود و بنابراین وقتی این مسائل روشن است و مطالعات آن انجام گرفته، مجوزهای مربوطه سالها پیش صادر شده و کارهای زیادی انجام گرفته، نباید حاشیه سازی و سر و صدا درست کرد و باید کار ادامه پیدا کند.
شایان ذکر است که عملیات اجرایی سد تنگ سرخ یاسوج با اهداف تامین آب شرب، کشاورزی و صنعت در شهرستانهای بویراحمد و دنا و همچنین تامین بخشی از آب شرب شهر شیراز از سال ۱۳۹۰ آغاز شده و تاکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی