تاریخ انتشار : جمعه 3 اکتبر 2014 - 0:12
کد خبر : 2048

اولویت اشتغال در واحدهای تولیدی بویراحمد و دنا جوانان بومی همان منطقه باشد

اولویت اشتغال در واحدهای تولیدی بویراحمد و دنا جوانان بومی همان منطقه باشد

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس خطاب به مسئولان استانی، گفت: اولویت اشتغال در واحدهای تولیدی بویراحمد و دنا جوانان بومی همان منطقه باشد. غلام‌محمد زارعی در مراسم راه‌اندازی مجدد کارخانه تولید خوراک دام و طیور یاسوج واقع در منطقه تنگاری دشت‌روم قبل از هر چیز با بیان مشکلات منطقه دشت‌روم اظهار کرد: بیکاری

13930710000219_PhotoLنماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس خطاب به مسئولان استانی، گفت: اولویت اشتغال در واحدهای تولیدی بویراحمد و دنا جوانان بومی همان منطقه باشد.
غلام‌محمد زارعی در مراسم راه‌اندازی مجدد کارخانه تولید خوراک دام و طیور یاسوج واقع در منطقه تنگاری دشت‌روم قبل از هر چیز با بیان مشکلات منطقه دشت‌روم اظهار کرد: بیکاری یکی از مشکلات جوانان منطقه دشت‌روم است که استحقاق آن‌ها به دلیل ظرفیت انسانی بالا و توسعه‌یافتگی بیش از این است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس که در مراسم راه‌اندازی مجدد کارخانه خوراک دام و طیور پس از ۵ سال سخن می‌گفت، افزود: این کار باید خیلی پیشتر از این انجام می‌شد اما مشکلاتی از جمله در بحث مدیریت داشت که با تأخیر چند ساله این کار انجام شد.

زارعی اضافه کرد: راه‌اندازی این کارخانه موجب شد تا تعدادی کارگر که به ناحق چندین سال از زندگی و معیشت ساقط شده بودند دوباره به مدار اشتغال بازگردند و علاوه بر تأمین زندگی خود به منطقه دشتروم و اقتصاد آن رونق بخشند.

وی یا بیان اینکه این سومین کارخانه مهم است که ظرف دو سال گذشته راه‌اندازی شده، بیان کرد: به دنبال این هستیم با کمک سرمایه‌گذار و همتی که مدیران واحدهای تولیدی راکد دارند تعداد بیشتری از واحدها را در مدار تولید قرار دهیم.

نماینده بویراحمد و دنا به همراه رئیس سازمان امور عشایر کشور و مردم محلی در مراسم راه‌اندازی کارخانه تولید خوراک دام و طیور دشتروم

نماینده بویراحمد و دنا در حال استارت راه‌اندازی مجدد کارخانه تولید خوراک دام و طیور دشت‌روم

راه‌اندازی فاز دیگری از کارخانه سیمان دشت‌روم یکی دیگر از خواسته‌های نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس در این مراسم بود که وی در این زمینه اظهار کرد: امیدواریم شرایط به نحوی رقم خورد تا تعداد بیشتری از جوانان لایق منطقه دشتروم مشغول به کار شوند و بر همین اساس ما نیز با قوت و قدرت این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

زارعی در این آیین یکی از دغدغه‌های خود را مربوط به اشتغال‌زایی و استفاده از نیروهای غیر بومی به جای نیروهای بومی دانست و متذکر شد: به هیچ وجه برای ما به عنوان نماینده مردم پذیرفته شدنی نیست که در واحدهای تولیدی نیروی غیر بومی مشغول به کار شود و مسئولان باید دقت کنند تا در هر منطقه تا سر حد امکان از نیروهای بومی همان منطقه که واحد تولیدی در آن واقع شده استفاده کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی