تاریخ انتشار : جمعه 3 اکتبر 2014 - 0:06
کد خبر : 2045

پرداخت ۱۸۰۰میلیارد تومان معوقه،اقدام مثبت دولت درحوزه ایثارگران است

پرداخت ۱۸۰۰میلیارد تومان معوقه،اقدام مثبت دولت درحوزه ایثارگران است

معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به رویکرد مثبت دولت یازدهم در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حمایت از جامعه ایثارگری کشور، گفت: پرداخت بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان معوقات انباشت شده بارزترین اقدام دولت یازدهم در این حوزه است. حجت الاسلام و المسلمین سید حسن موذنی  افزود:

81334084-5988124معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به رویکرد مثبت دولت یازدهم در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حمایت از جامعه ایثارگری کشور، گفت: پرداخت بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان معوقات انباشت شده بارزترین اقدام دولت یازدهم در این حوزه است.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن موذنی  افزود: این میزان معوقات جانبازان و ایثارگران تا سال ۹۰ بوده که سال های ۹۱ و ۹۲ نیز بزودی و با توجه به قول مساعد معاونت راهبردی رییس جمهوری پرداخت خواهد شد.

وی به دیدارهای شخص رییس جمهور از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران از همان آغاز فعالیت دولیت یازدهم اشاره کرد و افزود: دولت یازدهم حمایت از جامعه ایثارگری را نه در شعار بلکه در عمل به خوبی نشان داده است.

موذنی اظهار کرد: دامنه وسیع این نگاه کریمانه شخص رییس جمهور و سرکشی و بازدید وی از خانواده های شهدا و جانبازان اکنون به عنوان یک راهبرد و رویکرد اساسی در دولت و از برنامه های مهم تمامی استانداران بهمراه فرمانداران و مدیران استانی و شهرستانی تبدیل شده است.

وی ابراز داشت: این اقدام ارزشمند و قابل تقدیر دولت یازدهم نشانه احساس مسوولیت و توجه ویژه مسوولان و دولتمردان به جامعه ایثارگران و خانواده های معزز شهدا به عنوان ولی نعمتان اصلی این نظام است.

معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید و امورایثارگران با تاکید بر ابلاغ قانون اصلاح قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و همچنین تدوین قانون برنامه ششم توسعه، گفت: بسیاری از مشکلات و ضعف های موجود قوانین در زمینه حمایت از جامعه ایثارگری مرتفع خواهد شد.

وی در ابتدای مصاحبه خود با خبرنگار ایرنا یاسوج، از تلاش و اهتمام ویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تقدیر کرد و گفت: حضورو فعالیت جدی خبرنگاران این رسانه در هر شهر و منطقه ای از کشور در برنامه های حوزه ایثار و شهادت ستودنی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی