تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 اکتبر 2021 - 7:34
کد خبر : 20441

اختتامیه جشنواره فیلم های کودک و نوجوان در یاسوج برگزار شد

اختتامیه جشنواره فیلم های کودک و نوجوان در یاسوج برگزار شد

آفتاب دنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در آئین پایانی سی و چهارمین جشنواره فیلم های کودک و نوجوان در یاسوج: آشنایی کودکان و نوجوانان با محتوا و مضامین و موضوعات و پرواز در خیال برای ترسیم آینده در بستری از امید، میل به تلاش برای رسیدن به فرداهای درخشان پویایی و احساس دیده شدن

آفتاب دنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در آئین پایانی سی و چهارمین جشنواره فیلم های کودک و نوجوان در یاسوج: آشنایی کودکان و نوجوانان با محتوا و مضامین و موضوعات و پرواز در خیال برای ترسیم آینده در بستری از امید، میل به تلاش برای رسیدن به فرداهای درخشان پویایی و احساس دیده شدن را در آنها تجلی می بخشد.

اختتامیه جشنواره فیلم های کودک و نوجوان در یاسوج برگزار شد/ پیرسبزی: محتوا و امید آفرینی، شور و نشاط، و فراهم سازی بستری مناسب برای گشودن دریچه تخیل نقطه عطف این جشنواره  برای کودکان و نوجوانان بود.

 به گزارش پایگاه خبری آفتاب دناو به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی پیرسبزی در آئین اختتامیه سی چهارمین جشنواره فیلم های کودک و نوجوانان در یاسوج افزود: این جشنواره از ۱۶ تا ۲۰ مهرماه در سینما هنر یاسوج با اکران ۱۰ فیلم و همراهی  ۳۴ داور کودک و نوجوان برگزار شد.

وی بیان کرد برنامه های جنبی ، ایستگاه نقاشی و پرسش و پاسخ ، ایجاد فضای شور و نشاط برای مخاطبین در جشنواره فضای شاد و مفرحی ایجاد نمود و موجب شادمانی و نشاط خاصی گردید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  گفت: کودکان و نوجوان عزیز باید توجه داشته باشند  تولید یک  فیلم حاصل  تلاش ها و سختی های فراوان گروهی از هنرمندان آگاه و متعهد است تا در نتیجه برای شما به نمایش در می آید، بنابراین باید آثار تولید شده را به دقت تماشا کرد و از آن لذت برد.

پیرسبزی همچنین  توجه عمیق به محتوای هر فیلم را برای مخاطب بویژه برای نسل کودک و نوجوان با اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: در فیلم های اکران شده شاهد نقش آفرینی فعال کودکان و نوجوان عزیز در فیلم ها بودیم که این نشان از جایگاه آنها در مسائل مختلف جامعه دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  در پایان از  اهتمام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان سینمایی، بنیاد فارابی و ادارات کل فرهنگ و ارشاد و سایر مجموعه هایی که موجب برگزاری این جشنواره در سطح استانها  شده اند قدردانی کرد.

بر پایه این گزارش در این آئین از داوران منتخب جشنواره تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی