تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 اکتبر 2021 - 0:18
کد خبر : 20428

مدیران دستگاه های اجرایی در جذب اعتبارات ملی تلاش کنند/ نظارت دقیق و پیگیری پروژه های عمرانی موجب تسریع در اتمام پروژه ها می شود

مدیران دستگاه های اجرایی در جذب اعتبارات ملی تلاش کنند/ نظارت دقیق و پیگیری پروژه های عمرانی موجب تسریع در اتمام پروژه ها می شود

آفتاب دنا: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: جذب اعتبارات در زمان مقرر یکی از مهم ترین وظایف مدیران است. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، کیامرث حاجی زاده در نشست با جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان، اظهار داشت: برای نخستین بار در تاریخ استان با پیگیری های مستمر استانداری

آفتاب دنا: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: جذب اعتبارات در زمان مقرر یکی از مهم ترین وظایف مدیران است.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، کیامرث حاجی زاده در نشست با جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان، اظهار داشت: برای نخستین بار در تاریخ استان با پیگیری های مستمر استانداری و سازمان برنامه، تعامل و حمایت نماینده ولی فقیه، پیگیری نمایندگان در مجلس شورای اسلامی وپای کار بودن اکثر مدیران دستگاه های حوزه زیرساخت استان تعاملی بین همه بخش ها ایجاد شد و همه اعضا کمک کردند و حتی رسانه های استان با انعکاس اخبار صدای استان را به گوش مرکز رساندند که کهگیلویه و بویراحمد در بحث زیرساخت مشکل دارد و این مهم باید در اعتبارات ۱۴۰۰ بیشتر دیده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، افزود: مجموع این تلاش ها رشد ۲۰۰ درصدی اعتبارات استان را در پی داشت‌ و اگر سایر اعتبارات از جمله اعتبارات محرومیت زدایی و…را نیز در نظر بگیریم شاهد رشدی بالغ بر ۳۰۰ درصد بودیم.

وی با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه های اجرایی در جذب اعتبارات ملی تلاش کنند، بیان کرد: جذب حتی یک ریال هم مهم است و برگشت اعتبارات استان به هیچ وجه قابل قبول نیست.

حاجی زاده، تصریح کرد: هرگونه اهمال در این موضوع ظلم به استان است.

وی، ابراز کرد: خیلی از دستگاه ها در این خصوص عملکرد خوبی داشتند و تقدیر می شوند و دستگاه هایی که عملکرد بدی داشتند باید هر چه سریع تر اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون عمرانی استاندار، گفت: یکی از دلایلی که روند عملیات اجرایی پروژه ها در استان به طول می انجامد به این علت است که به عنوان مثال ۷ ماه از سال گذشته و هنوز دستگاه اجرایی درگیر مبادله موافقت نامه بوده و تخصیص لازم را نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه پروژه ها را به مناقصه گذاشتیم، عنوان کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی و خزانه حق دارند که پروژه هایی که پیشرفت فیزیکی خوبی دارند را در اولویت قرار دهند.

حاجی زاده با بیان اینکه ما مامور به وظیفه هستیم، افزود: دولت ها تغییر می کنند و اگر کسانی خوب کار کردند و پای کار باشند به طور قطع برای همه قابل مشاهده است و افرادی که اهل کار نباشند به نتیجه ای نمی رسند.

وی با تاکید بر اینکه به سرانجام رسیدن پروژه های عمرانی ماحصل تلاش جمعی است خواستار پیگیری جدی مدیران برای اتمام پروژه ها شد.

حاجی زاده، اظهار داشت: مدیران باید به صورت هفتگی و مستمر از پروژه های زیر مجموعه خود بازدید میدانی داشته باشند.

حاجی زاده، تاکید کرد: پروژه سیل بند رجا چون با جان و مال مردم سر و کار دارد جزو اولویت ها است.

وی همچنین، عنوان کرد: پروژه آب لنده باید تا پایان مهرماه توسط آبفا استان به اتمام برسد.

حاجی زاده، ابراز کرد: در خصوص بکارگیری نیروهای بومی استان در پروژه سد تنگ سرخ نیز باید این وضعیت را تعیین تکلیف کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی