تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اکتبر 2021 - 23:30
کد خبر : 20417

تشریح و تبیین برنامه های هفته ناجا توسط رئیس دفتر تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد

تشریح و تبیین برنامه های هفته ناجا توسط رئیس دفتر تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد

آفتاب دنا: برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در سال جاری و همچنین «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» به عنوان شعار هفته ناجا توسط رئیس دفتر تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد تشریح و تبیین شد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، علی تاج الدینی گفت : چندین نشست علمی با حضور فرمانده انتظامی استان،اساتید و

آفتاب دنا: برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در سال جاری و همچنین «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» به عنوان شعار هفته ناجا توسط رئیس دفتر تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد تشریح و تبیین شد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، علی تاج الدینی گفت : چندین نشست علمی با حضور فرمانده انتظامی استان،اساتید و خبرگان این سازمان به مناسبت هفته نیروی انتظامی در دفتر تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

وی بیان کرد: در اولین روز این برنامه، نشست علمی با موضوع (ناجا دربیانیه گام دوم انقلاب) با حضور معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ، معاونین پژوهشی نیروهای مسلح استان ، دیگر کارشناسان آسیب های اجتماعی در سالن جلسات فرماندهی استان برگزار شد.

وی اظهار کرد : در این نشست به تشریح و تبیین آخرین اقدامات و دستاورد های پژوهشی ناجا با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب پرداخته و نظرات و دیدگاه های خود را مطرح و در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیر و هدایا از اساتید و اعضای جلسه تجلیل شد.

وی همچنین دومین برنامه این هفته را تشریح برنامه های علمی دفتر ناجا برشمرد و گفت:دفتر تحقیقات کاربردی استان حمایت از طرحهای تحقیقاتی و پایان نامه ها و رساله دکتری مراکز علمی استان است.

تاج الدینی رئیس دفتر تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی استان افزود:سومین برنامه ، میزگرد علمی با موضوع سلاح،قتل ،امنیت پایدار جهت تصمیم گیری و ارائه پیشنهادات لازم در خصوص مقابله با استفاده از سلاح در مراسمات محلی در هفته جاری و راهکار های برون رفت از این معضل اجتماعی با حضور فرماندهی استان رئیس کارگروه مقابله با آسیب های اجتماعی بنیاد نخبگان استان و پلیسهای تخصصی برگزار می شود .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی