تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اکتبر 2021 - 16:05
کد خبر : 20414

سازمان بسیج کشاورزی بازویی توانمند در کنار متولیان بخش کشاورزی در جهت ارائه خدمت به مردم است

سازمان بسیج کشاورزی بازویی توانمند در کنار متولیان بخش کشاورزی در جهت ارائه خدمت به مردم است

آفتاب دنا: رئیس سازمان جهاد کشاورزی، رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی استان کهگیلویه وبویراحمد از سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح به شکل سرزده بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این سازمان جهت ارائه خدمت به جامعه کشاورزی قرار گرفتند. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سروان

آفتاب دنا: رئیس سازمان جهاد کشاورزی، رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی استان کهگیلویه وبویراحمد از سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح به شکل سرزده بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این سازمان جهت ارائه خدمت به جامعه کشاورزی قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سروان پاسدار ستار غلامی گنجه مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان کهگیلویهوبویراحمد، ضمن عرض خوش آمد گویی و خیر مقدم خدمت همه مهمانان گرامی از این بازدید سرزده ابراز خرسندی نمودند

و ی به فعالیت‌های بسیج در ارائه خدمت به مردم اشاره کرد و اظهار داشت: در واقع سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح یک سازمان تخصصی می باشد و تمامی دستگاه‌های نظارتی، اجرایی و خدماتی بخش کشاورزی از جمله سازمان جهاد کشاورزی، مرکز تحقیقات کشاورزی، اداره کل دامپزشکی، محیط زیست، منابع طبیعی و سایر دستگاههای مرتبط، جامعه جامعه هدف این سازمان میباشند.

غلامی افزود: سازمان بسیج جامعه کشاورزی به عنوان یک بازوی توانمند در کنار تمامی دستگاه‌های متولی امر کشاورزی ارائه خدمات رسانی به کشاورزان و دامداران را وظیفه خود دانسته و خود را خادم و خدمتگزار این قشر ضعیف و زحمتکش میداند.

در ادامه این بازدید الیاس تاج الدینی مدیر کل سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن تقدیر و تشکر ویژه از مجموعه سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح، اظهار داشت: نقش بسیج نقشی پررنگ در ارائه خدمات و به ثمر رسیدن اهداف بزرگ سازمان جهاد کشاورزی می باشد .
وی استفاده از ظرفیت بسیج را یک فرصت مهم و ارزشمند جهت خدمات‌رسانی به بخش کشاورزی دانست و ابراز امیدواری کرد: در آینده بتوانیم در کنار یکدیگر گام های مهم و تاثیرگذاری را در راستای تحقق فرامین ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای به منظور تحقق برنامه جهش تولید برداریم.

در ادامه کاووس کشاورز ریاست مرکز تحقیقات کشاورزی استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن تقدیر و تشکر ویژه از سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح، از همکاری مستمر و مهم این دو سازمان در کنار یکدیگر برای ارتقا خدمت رسانی به جامعه هدف تاکید کردند.

همچنین در ادامه سید ولی موسوی مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی از ظرفیت‌های مهم و ویژه سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح، به ویژه کادر جوان پر انگیزه و جهادی این سازمان اشاره و ابراز امیدواری کردندکه دو مجموعه بسیج و هنرستان کشاورزی بتوانیم در کنار یکدیگر مربیان و در واقع مهندسین کشاورز علمی را روانه میدان های عملی و تولیدی کشاورزی نمایم.
در پایان این بازدید سرزده همه سازمانها از همکاری مستمر و همیشگی جهت تحقق شعار سال و خودکفایی در برنامه جهش تولید اسرار و تاکید داشتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی