تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اکتبر 2021 - 7:10
کد خبر : 20395

شعار هفته ناجا ۱۴۰۰ اعلام شد/ روز شما و تبیین برنامه‌های این هفته

شعار هفته ناجا ۱۴۰۰ اعلام شد/ روز شما و تبیین برنامه‌های این هفته

آفتاب دنا : فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:شعار امسال ما پلیس هوشمند امنیت پایدار است این شعار برگرفته از فرمایشات رهبری معظم انقلاب و یکی از اهداف ناجا در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب برای رسیدن به پلیس در تراز جمهوری اسلامی است. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سردار کیقباد مصطفایی روز

آفتاب دنا : فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:شعار امسال ما پلیس هوشمند امنیت پایدار است این شعار برگرفته از فرمایشات رهبری معظم انقلاب و یکی از اهداف ناجا در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب برای رسیدن به پلیس در تراز جمهوری اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سردار کیقباد مصطفایی روز شنبه در نشست با خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: نیروی انتظامی برای تحقق ایده تجهیزات به روز و نیروی انسانی ماهر تلاش کرده و ظرف ۲ سال اخیر در استان تحول عظیمی در خصوص تجهیزات و امکانات پلیس استان بوجود آمده است.

وی افزود: پلیس به سمت مردم محوری گام بر می دارد و نتیجه آن تحقق امنیت پایدار بوده که هم اینک در استان شاهد آن هستیم.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به لحاظ فراوانی سرقت، استان رتبه ۲۷ و سرقت مسلحانه رتبه ۱۸ کشور را داراست.

سردار مصطفایی ابراز داشت: استان در موضوعات مربوط به شرارت رتبه ۲۶، مفاسد اجتماعی رتبه ۳۳، جرائم مالی ۳۲ و نزاع رتبه ۳۱ را دارد.

وی تاکید کرد:در بخش فراوانی تصادفات استان رتبه ۲۰ اما در نرخ تصادفات دارای ۵ کشور است که این مهم زنگ خطری برای استان محسوب می شود.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: می طلبد در خصوص امور ترافیک و تصادفات کارهای ویژه تری در استان انجام شود.

سردار مصطفایی گفت: سه عامل جاده،  انسان و وسیله تقلیه در تصادفات تاثیر دارند و هر سه عامل باید مد نظر قرار گیرند.

وی ادامه داد: در آمار قتل استان رتبه ۲۰ و نرخ جرم رتبه ۵ کشو را داراست که نسبت به مدت مشابه سال گذشته امار قتل در استان افزایش ۱۷ درصدی داشته است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ۹۰ درصد قتل ها در استان در کم ترین زمان ممکن کشف شده اما هنوز  عامل۲ مورد از قتل های انجام شده در استان مشخص نشده است.

سردار مصطفایی عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۷۶ هزار و ۲۹۱ مورد گزارش در حوزه ماموریت های ۱۱۰ استان دریافت شده و به طور میانگین روزانه یک هزار و ۸۸۰ مورد تماس دریافت می شود.

وی تاکید کرد: قرارگاه مقابله با اراذل اوباش در استان تشکیل شده و تاکنون ۴۳۳ نفر از آن ها دستگیر شده اند، ۴۰۴ نفر جدید دیگر شناسایی و ۲۶۶ نفر نیز احضار شده اند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۵ قبضه سلاح گرم در استان از این افراد به دست آمده و ۵۰ دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

به گفته فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد امسال هفته نیروی انتظامی از ۱۷ مهرماه آغاز می شود و در این مدت بر نامه های مختلفی در دو حوزه درون سازمانی و برون سازمانی اجرا خواهد شد.

 هر روز هفته ناجا دارای یک شعار است و شعار اصلی این هفته ” پلیس هوشمند ، امنیت پایداری ” انتخاب شده است.

به گفته فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد این نهاد هوشمند سازی را در دو حوره تجهیزات و فن آوری های نوین و ارتقای سطح دانش پرسنل خود مد نظر قرار داده است.

وی تاکید کرد که استان با مشارکت عمومی ، از امنیت پایدار و مطلوبی برخوردار است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی