تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 7 اکتبر 2021 - 21:41
کد خبر : 20391

آغاز مسابقه کتابخوانی دفاع مقدس و سواد رسانه در کهگیلویه و بویراحمد

آغاز مسابقه کتابخوانی دفاع مقدس و سواد رسانه در کهگیلویه و بویراحمد

آفتاب دنا: مسئول سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز مسابقه مجازی کتابخوانی ققنوس با موضوعات نقش کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس و آشنایی با موضوع شایعه در سواد رسانه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،سرگرد پاسدار فخرالدین رضایی در گفت و گو با خبرنگاران در یاسوج گفت: هدف از

آفتاب دنا: مسئول سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز مسابقه مجازی کتابخوانی ققنوس با موضوعات نقش کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس و آشنایی با موضوع شایعه در سواد رسانه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،سرگرد پاسدار فخرالدین رضایی در گفت و گو با خبرنگاران در یاسوج گفت: هدف از این مسابقه کتابخوانی، ترویج بهتر موضوع کتابخوانی در میان مردم استان و آشنایی بیشتر آن ها با نقش رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس و هم چنین آشنایی بیشتر با مهم ترین ابزار دشمن در جنگ نرم یعنی شایعه است.
رضایی افزود: به ۲۵ نفر از شرکت کنندگانی که به همه سوالات مسابقه پاسخ صحیح بدهند به قید قرعه جوایزی اهدا می گردد.

وی گفت: جزوه این مسابقه به صورت PDF بوده و حجم بسیار کمی دارد و کمتر از یک ساعت قابل مطالعه است.
مسئول سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: علاقه مندان تا ۱۵ آبان فرصت دارند به لینک زیر مراجعه کرده و فایل جزوه را دریافت کنند. پس از مطالعه جزوه با مراجعه به لینک آزمون و ثبت مشخصات خود  به صورت اینترنتی به سوالات چهارجوابی پاسخ دهند.
وی افزود: علاقه مندان در صورت داشتن سوال یا ابهام می توانند از طریق شماره ۰۹۱۷۰۲۳۷۲۴۲ از طریق شبکه های اجتماعی یا پیامک با دبیرخانه مسابقه ارتباط برقرار نمایند.
مسئول بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان بیان کرد: اسامی برگزیدگان این مسابقه در هفته بسیج امسال( آذر ماه) اعلام می گردد.
رضایی افزود: این مسابقه به همت سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد و با مشارکت مرکز حفظ آثار شهدا سپاه فتح، معاونت فرهنگی هنری، سازمان فرهنگی خانواده، مرکز فضای مجازی و سازمان های بسیج هنرمندان، بسیج حقوق دانان،بسیج کارمندان، بسیج عمران، بسیج کشاورزی و سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فتح برگزار می گردد.

طبق اعلام سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد آدرس اینترنتی دریافت جزوه و آدرس آزمون به شرح زیر است: 
۱- آدرس دریافت جزوه PDF مسابقه ققنوس:
https://b2n.ir/d25304
۲- آدرس شرکت در آزمون مسابقه ققنوس:
https://formafzar.com/form/sn5bg

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی