تاریخ انتشار : سه‌شنبه 5 اکتبر 2021 - 10:16
کد خبر : 20346

برگزاری مراسم شور عاطفه‌ها در دبستان دخترانه فرهنگیان یاسوج /هر مدرسه یک کانون شور عاطفه ها

برگزاری مراسم شور عاطفه‌ها در دبستان دخترانه فرهنگیان یاسوج /هر مدرسه یک کانون شور عاطفه ها

آفتاب دنا: شور عاطفه ها در بیش از ۲هزارو۵۰۰ آموزشگاه کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، در آیین هایی که در مدارس ۱۳ شهرستان و منطقه استان برگزار شد، دانش آموزان فرهنگیان و برخی اولیای دانش آموزان کمک های خود را در قالب شور و

آفتاب دنا: شور عاطفه ها در بیش از ۲هزارو۵۰۰ آموزشگاه کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، در آیین هایی که در مدارس ۱۳ شهرستان و منطقه استان برگزار شد، دانش آموزان فرهنگیان و برخی اولیای دانش آموزان کمک های خود را در قالب شور و عاطفه ها به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کردند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان در این آیین که در دبستان فرهنگیان شهر یاسوج با حضور دانش آموزان واولیا ء آنان برگزار شد گفت؛ این برنامه از ۲۰ شهریور تا ۱۲ مهر ادامه و برای کمک به ۱۰ هزار دانش آموز زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی برگزار شد.
قباد مبشری گفت: علاوه بر مدارس در ۵۲ پایگاه در شهرها کمک ها جمع آوری شد.
وی گفت: در سال گذشته از سوی خیرین ۷۰۰ عدد تبلت، گوشی هوشمند و همچنین به میزان ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان لوازم تحریر بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: کمک های جمع آوری شده در هر مدرسه برای دانش آموزان همان آموزشگاه و دیگر دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی اهدا می‌شود
هادی زارع پور گفت: این برنامه با هدف ترویج فرهنگ انفاق و احسان و نیکوکاری برگزار شد.

هر مدرسه یک پایگاه و کانون جشن عاطفه هاست
مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد نیز گفت: جشن عاطفه ها جشن تقسیم مهر ومهربانی است که گسترش فرهنگ مهربانی و نوعدوستی در میان دانش آموزان یک ضرورت است.
کورش دلشاد گفت: جهت آشنایی بیشتر دانش آموزان هر مدرسه را یک پایگاه و کانون جشن عاطفه ها قرار می دهیم تا دانش آموزان در این زمینه با فرهنگ کمک به همدیگر ودانش آموزان نیازمند به خوبی آشنا شوند.
وی جشن عاطفه ها را فرصتی برای مهرورزی دانست وگفت: انفاق و کمک کردن پیش خدای متعال ارزش بالایی دارد که باید از آنچیزی که خودمان بیشتر دوستش داریم انفاق کنیم تا رضایت خداوند را در پی داشته باشد.


این آیین با همکاری کمیته امداد ،آموزش وپرورش و سرکار خانم زیور پاکباز مدیر پرتلاش دبستان فرهنگیان شهر یاسوج یرگزار شد که در پایان دانش آموزان کمکهای خویش را به دانش آموزان نیازمند اهدا کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی