تاریخ انتشار : جمعه 1 اکتبر 2021 - 10:13
کد خبر : 20310

بازدید رئیس جمهور از سد تنگ سرخ/رئیسی پیگیر مشکلات معارضان+تصویر

بازدید رئیس جمهور از سد تنگ سرخ/رئیسی پیگیر مشکلات معارضان+تصویر

آفتاب دنا: رئیس جمهور در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از روند ساخت سد مخزنی تنگ سرخ بازدید کرد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از فارس آیت الله سید ابراهیم رئیسی پس از حضور در شهر یاسوج و در سفر یکر روزه خود به استان کهگیلویه و بویراحمد در اولین گام

آفتاب دنا: رئیس جمهور در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از روند ساخت سد مخزنی تنگ سرخ بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از فارس آیت الله سید ابراهیم رئیسی پس از حضور در شهر یاسوج و در سفر یکر روزه خود به استان کهگیلویه و بویراحمد در اولین گام به منطقه تنگ سرخ در حوالی شهر یاسوج رفت تا از روند ساخت سد تنگ سرخ بازدید کند.

مردم منطقه تنگ سرخ که برای استقبال از رئیس جمهور در محل حاضر شده بودند مشکلات خود را با آیت الله رئیسی به صورت حضوری در میان گذاشتند.

رئیس جمهور نیز در این دیدار با بیان اینکه دغدغه های شما و مشکلات را شنیدم اظهار کرد: انشاالله در جلساتی که خواهیم داشت و در شورای اداری این مشکل مطرح خواهد شد، به استاندار نیز دستور می دهیم که مطالبات شما را به صورت جد پیگیری کنند.

سد مخزنی تنگ سرخ از سال‌ها پیش در منطقه تنگ سرخ شهر یاسوج کلنگ زنی شده معارضاتی داشته و مردم منطقه که اکثراً باغدار و کشاورز هستند خواستار پیگیری حقوق خود در این خصوص هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی