تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 سپتامبر 2021 - 23:55
کد خبر : 20295

شورای روستای تلخسرو خواستار حضور رئیس جمهور در این روستا شد

شورای روستای تلخسرو خواستار حضور رئیس جمهور در این روستا شد

آفتاب دنا: رئیس شورای اسلامی روستای تلخسرو در آستانه سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به مشکلات این روستای تاریخی خواستار حضور رییس جمهور در این روستا شد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، زبیر بختیاری در گفتگو با خبرنگاران ضمن خوش آمد گویی به رئیس جمهور و هیات همراه گفت: روستای

آفتاب دنا: رئیس شورای اسلامی روستای تلخسرو در آستانه سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به مشکلات این روستای تاریخی خواستار حضور رییس جمهور در این روستا شد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، زبیر بختیاری در گفتگو با خبرنگاران ضمن خوش آمد گویی به رئیس جمهور و هیات همراه گفت: روستای تاریخی و باستانی ۱۰ هزار نفری تلخسرو که در ورودی شهر یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد قرار دارد مردم از مشکلات عدیده ای در این روستا رنج می برند.
وی، راه نامناسب ارتباطی بالاخص کم عرض بودن بلوار ورودی به شهر یاسوج ، کمبود فضای آموزشی و آب آشامیدنی را از مهمترین مشکلات این روستا عنوان کرد.

وی از بی توجهی مسؤلان در بیش از ۴ دهه از انقلاب اسلامی به روستای تاریخی تلخسرو انتقاد کرد و گفت: زیبنده نیست ورودی مرکز استان که چسپیده به شهر یاسوج هست اینگونه مورد بی مهری مسؤلان قرار گیرد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی