تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 سپتامبر 2021 - 23:10
کد خبر : 20250

مرزبندی‌ های چپ و راست را بشکنید/ هدف دولت در صحنه بودن جوانان است

مرزبندی‌ های چپ و راست را بشکنید/ هدف دولت در صحنه بودن جوانان است

آفتاب دنا: وزیر کشور گفت: مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد به دست جوانان حل شدنی است.  به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، احمد وحیدی عصر امروز در دیدار جمعی از جوانان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و در نشستی صمیمی برگزار شد ، گفت: مسائل این استان به دست جوانان حل

آفتاب دنا: وزیر کشور گفت: مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد به دست جوانان حل شدنی است.

 به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، احمد وحیدی عصر امروز در دیدار جمعی از جوانان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و در نشستی صمیمی برگزار شد ، گفت: مسائل این استان به دست جوانان حل می‌ شود چرا که جوانان وابستگی سیاسی، قومی، قبیله‌ای و منطقه‌ای ندارند و نباید هم داشته باشند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه جوانان به چشم‌ اندازهای بزرگ فکر می‌ کنند، افزود: اگر اینگونه باشد راحت‌ تر می‌ توانید مسائل و مشکلات را حل کنید، در مسائل کوچک نمانید و افق‌ های بزرگی داشته باشید.

وی بیان کرد: از شما جوانان خواهش می‌ کنم با هم باشید و گروه به گروه نشوید البته چارچوب نظام، انقلاب و رهبری را داشته باشید که شرط قطعی پیروزی هم همین است.

وحیدی به چپ و راست بودن جناح‌ ها اشاره و عنوان کرد: کسانی که این بحث را مطرح کردند رسومات مارکسیستی داشتند بنابراین توصیه می‌ کنم جوانان مرزبندی‌ های دروغین چپ و راست را بشکنند.

وی با تاکید مجدد بر اتحاد و انسجام بین جوانان گفت: این یکی بودن معجزه می‌ کند  مثل رزمنده‌ هایی دوران دفاع مقدس که با هم بودن معجزه‌ های بزرگی ایجاد کرد.

وی با اشاره به توطئه‌ های دشمنان گفت: دشمنان می‌ خواهند تفرقه ایجاد کنند اگر یکی باشیم و همت داشته باشیم این نقشه دشمنان هم نقش برآب می‌ شود البته نباید فقط منتظر بمانیم که همه چیز را دولت حل کند.

وی با اشاره به اینکه استاندار کهگیلویه و بویراحمد انسانی علمی ، شایسته و توانمند است و توجه ویژه به امور جوانان دارد انتظار می‌رود ، زمینه را برای حضور جوانان فراهم کند، گفت: در این استان مشکلات فرهنگی و آسیب‌ های اجتماعی وجود دارد که حل مشکلات به تنهایی از دست دولت برنمی‌آید و نیازمند همکاری همه است.

وحیدی در پایان خاطرنشان کرد: هدف دولت این است که جوانان در صحنه حضور داشته باشند‌ و اهمیت دادن به جوانان و استفاده از این قشر با انگیزه و توانمند از مهمترین اولویت‌های دولت است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی