تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 23 سپتامبر 2021 - 19:41
کد خبر : 20141

آغاز سال تحصیلی کلاس اولی‌ها با نواخته شدن زنگ شکوفه‌ها

آغاز سال تحصیلی کلاس اولی‌ها با نواخته شدن زنگ شکوفه‌ها

آفتاب دنا: با نواختن زنگ شکوفه‌ها ۱۶ هزار و ۸۷۱ نوآموزان پایه اول در کهگیلویه و بویراحمد سال تحصیلی را آغاز کردند. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،در آیینی که به صورت همزمان در مدارس ۱۳ شهرستان و منطقه آموزش و پرورش این استان برگزار شد با حضور مربیان، خانواده‌ها، نوآموزان بدو ورود به دبستان

آفتاب دنا: با نواختن زنگ شکوفه‌ها ۱۶ هزار و ۸۷۱ نوآموزان پایه اول در کهگیلویه و بویراحمد سال تحصیلی را آغاز کردند.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،در آیینی که به صورت همزمان در مدارس ۱۳ شهرستان و منطقه آموزش و پرورش این استان برگزار شد با حضور مربیان، خانواده‌ها، نوآموزان بدو ورود به دبستان و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری سال تحصیلی کلاس اولی‌ها آغاز شد. همچنین امروز با نواخته شدن زنگ غنچه ها ۲ هزار و ۴۰۰ پیش دبستانی  و با نواخته شدن زنگ جوانه ها ۱۳ هزار دانش آموز پایه هفتم  سال تحصیلی را آغاز کردند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان در آیین نمادین زن جشن شکوفه‌ها که در دبستان نگین شرف آباد یاسوج برگزار شد گفت: امسال تعداد کلاس اولی‌ها حدود ۱۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش دارد.
هادی زارع پور افزود: ۹۵ درصد نوآموزان بدو ورود به دبستان در طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی ارزیابی شدند.
زارع پور اضافه کرد: در سال تحصیلی جدید منتاسب با شرایط کرونایی در همه شهرستان‌ها و مناطق آموزش و |پرورش کهگیلویه و بویراحمد کلاس‌های درس به صورت ترکیبی حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد نیز در آین آیین به تبریک آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: ماه مهر ماه شور ونشاط برای علم آموزی است و نونهالان و نوجوانانی که امروز روانه مدرسه‌ می شوند این روزها برایشان خاطره انگیز خواهد ماند.
کورش دلشاد از آمادگی کامل آموزش و پرورش برای شروع کلاسهای درس دانش آموزان بر اساس شیوه نامه ارسالی وزارت آموزش وپرورش خبر داد و گفت: با برنامه ریزی منسجم واصولی در ماههای اخیر همه چیز برای تحصیل دانش آموزان و آموزش باکیفیت در عرصه تعلیم و تربیت فراهم شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی