تاریخ انتشار : یکشنبه 19 سپتامبر 2021 - 0:04
کد خبر : 20078

رقابت دستگاه های اجرایی در جشنواره شهید رجایی گام مثبتی برای ارتقا خدمت به مردم است

رقابت دستگاه های اجرایی در جشنواره شهید رجایی گام مثبتی برای ارتقا خدمت به مردم است

آفتاب دنا : استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: رقابت در جشنواره شهید رجایی عاملی جهت ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مردم است. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، بیست و چهارمین آئین جشنواره شهید رجایی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسین کلانتری استاندار، به دبیری مجموعه سازمان مدیریت و برنامه ریزی و با حضور

آفتاب دنا : استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: رقابت در جشنواره شهید رجایی عاملی جهت ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مردم است.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، بیست و چهارمین آئین جشنواره شهید رجایی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسین کلانتری استاندار، به دبیری مجموعه سازمان مدیریت و برنامه ریزی و با حضور مدیران کل دستگاه های برگزیده برگزار شد.

حسین کلانتری در حاشیه این آئین، اظهار داشت: این جشنواره به دلیل شرایط قرمز کرونایی استان به تعویق افتاده بود که اکنون با عبور استان از وضعیت قرمز کرونایی برگزار و دستگاه های برتر مورد تجلیل قرار گرفتند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه کیفیت کار برای ماندگاری یک نهاد در دید مردم بسیار مهم است، گفت: هر فرد در هر نهادی که توفیق خدمت به مردم را دارند باید برای کسب رضایتمندی شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

نماینده عالی دولت در استان، تاکید کرد: این تعداد دستگاه اجرایی  در بخش‌های  مختلف شاخص های عمومی و اختصاصی شناسایی و مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی، تصریح کرد: این دستگاه های اجرایی برتر تابع قانون و فرآیند سازمان اداری و استخدامی انتخاب شدند و من به عنوان استاندار دخالتی در گزینش آن ها نداشته ام و تنها خواستار بررسی مجدد و تجدید نظر یک دستگاه اجرایی بودم.

مقام ارشد اجرایی استان، بیان کرد: برخی دستگاه های اجرایی استان در شرایط سخت و پیچیده ۹۹ که استان با مشکلاتی همچون زلزله سی سخت، آتش سورزی های پی در پی، کرونا و غیره درگیر بود موفق عمل کردند و تلاش آن ها قابل تقدیر است.

وی یادآور شد: استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ارزیابی های سال ۹۸ رتبه دوم کشور را کسب کرد.

کلانتری، اظهار داشت: جشنواره شهید رجایی زمینه ساز رقابت سالم دستگاه های اجرایی برای ارائه خدمات مطلوب تر به مردم و ارتقای کیفی عملکرد آن ها است.

وی، ابراز کرد: قدردان این فرصت باشید و از همه ظرفیت ها برای خدمت رسانی به مردم استفاده کنید.

استاندار، عنوان کرد: ۲۷ هزار نفر نیرو در استان از نظام خدمت می گیرند تا به مردم خدمت برسانند.

کلانتری در بخش دیگری از سخنانش، اظهار داشت: انتظار می رود توجه به محرومان در کنار مسائل آموزشی و فرهنگی مد نظر قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش، گفت: وضعیت رعایت پروتکل ها در استان قابل قبول نیست و باید این وضعیت را بهبود بخشیم.

علی شهابی نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین، اظهار داشت: عملکرد ۲۳ دستگاه اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی براساس شاخص های عمومی و اختصاصی شامل اصلاح ساختار اداری، شفافیت مالی، توسعه سرمایه انسانی، توسعه دولت الکترونیک، ارتقای سلامت اداری، پاسخگویی به ارباب رجوع، کمک به بهبود فضای کسب و کار و استقرار نظام مدیریت عملکرد سنجیده شده بود.

وی، بیان کرد: این جشنواره در ۵ محور که شامل ۲۱ شاخص است و دارای دو هزار امتیاز است.

شهابی نسب، ابراز کرد:  امسال ۶۹ دستگاه اجرایی از لحاظ شاخص های عمومی و اختصاصی مورد بررسی قرار گرفتند و دستگاه های برتر تجلیل شدند.

وی، افزود: دستگاه های اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی توانستند ۵۰ درصد شاخص های عمومی و ۸۰ درصد شاخص های اختصاصی را کسب کنند.

شهابی، عنوان کرد : از مجموع ۲ هزار امتیاز شاخص های عمومی و اختصاصی ۶۴ درصد آن برای استان محقق شده است.

لازم به ذکر است به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا این آئین با حضور تعداد محدودی برگزار شد.

در پایان این آئین از ۲۳ دستگاه برگزیده استان در سال ۱۳۹۹ که شامل 《دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، ثبت اسناد و املاک، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، اداره کل امور مالیاتی، آب منطقه ای، کمیته امداد، بنیاد مسکن، اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی، پزشکی قانونی، تعزیرات حکومتی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، شرکت غله و خدمات بازرگانی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، منابع طبیعی و آبخیزداری، جهاد کشاورزی، هلال احمر ، شرکت توزیع نیروی برق، اداره کل امور اقتصادی و دارایی، شرکت گاز، محیط زیست، استاندارد، سازمان صمت و پست بانک》 با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد.

همچنین استاندار از از مجموعه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد به ویژه قلندر حسن پور معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به پاس برگزاری این جشنواره به صورت ویژه تقدیر کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی