تاریخ انتشار : شنبه 18 سپتامبر 2021 - 17:19
کد خبر : 20070

تقدیرنماینده ولی فقیه در استان از خدمات تیپ ۴۸فتح

تقدیرنماینده ولی فقیه در استان از خدمات تیپ ۴۸فتح

آفتاب دنا: نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از تلاش ها و خدمات تیپ ۴۸ فتح قدردانی کرد و گفت؛ تیپ ۴۸فتح ماموریت های مهمی راد که امیدواریم در انجام این ماموریت ها موفق باشد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از روابط عمومی تیپ ۴۸فتح ، نشست مباحث اخلاقی با الاسلام


آفتاب دنا: نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از تلاش ها و خدمات تیپ ۴۸ فتح قدردانی کرد و گفت؛ تیپ ۴۸فتح ماموریت های مهمی راد که امیدواریم در انجام این ماموریت ها موفق باشد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از روابط عمومی تیپ ۴۸فتح ، نشست مباحث اخلاقی با الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان، سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸فتح، حجت الاسلام والمسلمین پیروز مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۴۸فتح و رزمندگان این یگان نظامی در یاسوج برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج در این نشست گفت؛ امروز رسالت سنگینی بر دوش همه ماست و افتخار می کنیم که خداوند متعال چنین رسالتی را بعهده ما گذاشته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی ابراز داشت؛ باید خودمان را در همه ابعاد زندگی سالم نگه داریم و از مسئولیتی که داریم به خوبی حفاظت و حراست کنیم و در این مسیر استقامت را سرلوحه خود قرار دهیم.

وی مهمترین راه برای موفقیت در مسئولیت ها و زندگی را توجه اخلاق و معنویت دانست .

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مسائلی درباره شهادت طلبی و سخنان شهید حاج قاسم سلیمانی درباره یک شهید، تصریح کرد؛ راهکار در مسیر درست ماندن، عمل به دستورات خداوند متعال و اّئمه اطهار علیهم السلام است.

وی بیان کرد؛ شیطان و نفس همیشه در کمین است و لحظه به لحظه باید مراقب بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی گفت؛ بالاترین مرتبه در عالم آفرینش جلب رضایت پروردگار است.

وی در پایان برای رزمندگان تیپ ۴۸فتح آرزوی موفقیت کرد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی