تاریخ انتشار : شنبه 18 سپتامبر 2021 - 14:50
کد خبر : 20065

اجرای ۱۶۶ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس/ ۴۰۰۰ رزمنده کهگیلویه و بویراحمدی تجلیل می شوند

اجرای ۱۶۶ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس/ ۴۰۰۰ رزمنده کهگیلویه و بویراحمدی تجلیل می شوند

آفتاب دنا: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت،؛به مناسبت هفته دفاع مقدس ۱۶۶ عنوان برنامه در قالب ۷۲۳ ریز برنامه در نقاط مختلف استان اجرا می شود. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سرهنگ پاسدار امیر عباس آسمند در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود؛ این برنامه ها با

آفتاب دنا: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت،؛به مناسبت هفته دفاع مقدس ۱۶۶ عنوان برنامه در قالب ۷۲۳ ریز برنامه در نقاط مختلف استان اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سرهنگ پاسدار امیر عباس آسمند در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود؛ این برنامه ها با شعار ” ما مقتدریم ” از  ۳۱ شهریور همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس شروع و تا هشتم شهریور ادامه دارند.

وی بیان کرد ؛ همایش تجلیل از بیش از یک میلیون نفر از رزمندگان دوران دفاع مقدس سراسر کشور قرار است با حضور رئیس‌جمهور و از طریق ویدئو کنفرانس در ۳۰ شهریور جاری انجام شود که در این برنامه نیز ۴۰۰۰ نفر از رزمندگان پیشکسوت دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد طی مراسمی که در سالن جرجانی یاسوج و میعاد گاه های نماز جمعه و سالن های بزرگ مناطق استان برگزار می شود، تجلیل خواهند شد.

وی بیان کرد؛ رونمایی از ۸ عنوان کتاب دفاع مقدس و همچنین رونمایی از تولیدات فضای مجازی بنیاد حفظ آثار استان شامل (موشن گرافیک، اینفوگراف، عکس نوشت، نرم افزار اندروید، ترجمه موشن گرافیک به زبان انگلیسی و عربی  )  و تولیدات دیگر دستگاههای اجرایی کهگیلویه و بویراحمد نیز جزو برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

 سرهنگ آسمند ابراز داشت؛  عطر افشانی گلزار شهدا و یادمان های شهدای گمنام در سراسر استان، فضاسازی محیطی روستاها و شهر ها، ادارات و مکان های فرهنگی،  نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس مناطق روستایی از دیگر برنامه های این هفته خواهند بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مسابقات کتاب خوانی و سواد رسانه‌ای نیز برگزار می شود،  گفت؛ برپایی نمایشگاه مستند اسنادی و برگزاری یادواره شهدا در شهرستان ها نیز در هفته دفاع مقدس پیش بینی شده است. 

 وی ابراز داشت؛  برگزاری شب شعر در یادمان های شهدای گمنام با حضور پیشکسوتان ، تجلیل از سربازان وظیفه نمونه و اردوهای جهادی نیز در این هفته انجام می شود.

سرهنگ آسمند، پخش برنامه “شب های شیدایی ” در شبکه دنا با حضور رزمندگان استان و خارج استان را از برنامه های مهم هفته دفاع مقدس برشمرد و گفت؛ در این برنامه خاطرات و رشادت های رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد در جنگ تحمیلی تبیین خواهد شد.

وی بیان کرد؛  نشست های بصیرتی به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی در حوزه بانوان با حضور اساتید دانشگاه برگزار می شود .

 این مسئول،  حضور کارکنان سپاه، نیروی انتظامی و ادارات و سازمان های استان در نماز جمعه و برگزاری همایش روحانیون در دفاع مقدس را از دیگر برنامه های پیش بینی شده عنوان کرد و گفت؛ از پزشکان و خانواده شهدای مدافع سلامت در استان نیز تجلیل می شود.

سرهنگ آسمند ابراز داشت؛  دیدار با نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه استان،  کلنگ زنی پایگاه های مقاومت و یادمان های شهدا،  اجرای سرود و نمایش های خیابانی، برپایی نمایشگاه های مجازی، میدان تیر،  نقد و بررسی کتب دفاع مقدس با حضور نویسندگان و منتقدان، برگزاری نشست انجمن نویسندگان ادبی دفاع مقدس و تجلیل از آنها نیز از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس است.

وی از بازنمایی عملیات بیت المقدس در تیپ ۴۸فتح در صورت مهیا بودن شرایط خبر داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی