تاریخ انتشار : جمعه 17 سپتامبر 2021 - 12:22
کد خبر : 20049

احداث۱۱۰۰ کلاس درس با مشارکت خیرین در کهگیلویه و بویراحمد

احداث۱۱۰۰ کلاس درس با مشارکت خیرین در کهگیلویه و بویراحمد

آفتاب دنا: مدیرکل نوسازی توسعه‌ و تجهیز مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: خیرین مدرسه ساز در ساخت و تکمیل فضاهای آموزشی استان کارنامه درخشانی دارند که حرکت معنوی آنان جای تکریم دارد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،پیروز کرمی افزود:خیرین مدرسه ساز از بزرگترین سرمایه های اجتماعی آموزش و پرورش هستند که نیکوکاری را با

آفتاب دنا: مدیرکل نوسازی توسعه‌ و تجهیز مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: خیرین مدرسه ساز در ساخت و تکمیل فضاهای آموزشی استان کارنامه درخشانی دارند که حرکت معنوی آنان جای تکریم دارد.


به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،پیروز کرمی افزود:خیرین مدرسه ساز از بزرگترین سرمایه های اجتماعی آموزش و پرورش هستند که نیکوکاری را با عمل و نگاه انساندوستانه و خدا محوری برای مردم معنا می کنند.
وی با اشاره به فعالیتهای خیرین مدرسه ساز در سطح کهگیلویه وبویراحمد گفت: تا کنون با مشارکت خیرین ۱۱۰۰ کلاس درس با زیربنای ۱۲۴ هزار مترمربع در قالب ۵۰۰ مدرسه در سطح استان احداث شده است.
مدیرکل نوسازی توسعه‌ و تجهیز مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: بر اساس بررسی های به عمل آمده ۷۶۲ آموزشگاه در سطح استان نیاز به مقاوم سازی و ۳۹۶ آموزشگاه نیاز به تخریب وبازسازی دارد که همچنان نیازمند دستهای سخاوتمند خیرین در اقصس نقاط کشور عزیزمان هستیم.
وی یکی ازسیاستهای سازمان نوسازی مدارس را طرح آجر به آجر جهت مشارکت عامه مردم در امر مدرسه سازی عنوان کرد وگفت: در نیمه اول سال ۱۴۰۰ در این طرح ۲۵ میلیارد و۲۰۰ میلیون تومان از طریق خیرین جهت امر مدرسه سازی تعهد جذب شده است که امیدواریم در عمل تحقق پیدا کند.


مدیرکل نوسازی توسعه‌ و تجهیز مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: خیرین مدرسه ساز با اقدامات عمرانی ، آموزشی مروج فرهنگ مشارکت درجامعه هستند به گونه ای که با اقدام معنوی خود موجب شدند تا استانداردهای آموزشی در کشور از جمله کهگیلویه وبویراحمد ارتقا یابد.


کرمی خاطرنشان کرد: هیچ جامعه‌ای نمی‌تواند بدون توسعه علمی به توسعه پایدار دست یابد که در این مسیر خیرین مدرسه ساز با ساخت و تجهیز مدارس تضمین کننده توسعه پایدار هستند.
کرمی در پایان با بیان اینکه کمک در امر مدرسه سازی جز باقیات وصالحات است خاطرنشان کرد: انتظار می رود با توجه به نیازهای دانش آموزان همکاری خیرین در حوزه فضاهای آموزشی بیش از گذشته تداوم داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی