تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 سپتامبر 2021 - 18:08
کد خبر : 19973

ضرورت برنامه ریزی و پیگیری مداوم، برای بازگشائی مطلوب مدارس در شرایط کرونایی

ضرورت برنامه ریزی و پیگیری مداوم، برای بازگشائی مطلوب مدارس در شرایط کرونایی

آفتاب دنا: دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: برنامه ریزی اصولی ومدون برای بازگشایی مطلوب مدارس در سطح این شهرستان انجام شده است.  به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،حمید لقمانی‌فر، با اشاره به تشکیل کمیته های شش گانه پروژه مهر در سطح شهرستان گفت: فعالیت‌های همه کمیته‌ها در جلسات تخصصی بررسی


آفتاب دنا: دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: برنامه ریزی اصولی ومدون برای بازگشایی مطلوب مدارس در سطح این شهرستان انجام شده است.

 به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،حمید لقمانی‌فر، با اشاره به تشکیل کمیته های شش گانه پروژه مهر در سطح شهرستان گفت: فعالیت‌های همه کمیته‌ها در جلسات تخصصی بررسی و اقدامات لازم برای رفع مشکلات احتمالی انجام می‌گیرد.

معاون آموزش متوسطه  اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با اشاره به اینکه پروژه مهر فرآیندی طولانی و نماد کار آموزش وپرورش در سطح ملی و استانی است گفت:  اعضای ستاد پروژه مهر با همراهی مدیران مدارس فعالیت‌های خود را که از اواسط سال تحصیلی جاری آغاز شده،  با برنامه ریزی‌ها و پیگیری‌های مداوم،  ادامه داده تا شرایط لازم برای بازگشائی مطلوب مدارس  در شرایط کرونایی برای سال تحصیلی آتی فراهم شود.

لقمانی‌فر با بیان اینکه پروژه مهر برنامه‌ریزی مدون، هدفمند و منظم برای بهبود عملکرد و تغییرات چشمگیر آموزشی وبازگشایی با نشاط توام با خاطراتی ماندگار در اذهان دانش آموزان است اظهار داشت: برنامه های منظم و خلاقانه ای برای روز اول مهر در نظر داشته باشند زیرا اول مهر درایجاد نگرش های مثبت و پویا در دانش آموزان، تقویت انگیزه تلاش و تحصیل، کاهش دغدغه، اضطراب و تردید و زدودن هرگونه آثار بدبینی نسبت به درس و مدرسه و کلاس و معلم  بسیار نقش آفرین است.

دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در بخش دیگری از سخنانش با  اشاره  به تلاش‌ها و فعالیت‌های انجام شده در سال گذشته بیان کرد: دربخش ارزیابی عملکرد پروژه مهر در سال گذشته، آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد موفق شد جایگاه خود را  در بین  رتبه‌های برتر کشوری در بحث پروژه مهر کسب کند همچنین ، در  استان رتبه سوم  را به دست آوردیم که از زحمات فراوان همکاران ستادی و مدیران مدارس تقدیر و تشکر می‌شود

لقمانی‌فر بیان داشت: باتوجه به تغییرات در دستورالعمل‌های ابلاغی در خصوص پروژه مهر در سال تحصیلی جدید اختیاراتی  به استان‌ها داده شده و تاکیدها مبنی بر خلاقیت و نوآوری‌ها بوده، کارگروه ۶ گانه و ۱۷ زیر گروه  باید توجه ویژه داشته باشند که تمامی اقدامات کارگروها و زیر مجموعه آنها در سامانه مربوطه ثبت شود.

معاون آموزش متوسطه  اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد به ارزیابی هفتگی از مدارس در قالب پروژه مهر اشاره کرد و گفت: ارزیابی از برنامه پروژه مهر استان‌ها در سال آتی به صورت سیستمی بوده که متفاوت با سالهای قبل است.

لقمانی فر در پایان با اشاره به اینکه قریب به ۷۰ هزار دانش آموز در سال تحصیلی جدید در شهرستان بویراحمد روانه مدارس می‌شوند گفت: سازماندهی نیروی انسانی به نحوی مدیریت شده که هیچ مدرسه ای در آغاز سال تحصیلی بدون معلم نباشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی