تاریخ انتشار : دوشنبه 6 سپتامبر 2021 - 17:38
کد خبر : 19940

انعقاد قرارداد بیش از ۸۹ درصد مردم با بانک ها/ پرداخت ۸۶۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض

انعقاد قرارداد بیش از ۸۹ درصد مردم با بانک ها/ پرداخت ۸۶۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض

آفتاب دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت ۸۶۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض به مردم زلزله زده شهرستان دنا خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،حسین کلانتری در واپسین روزهای تابستان و با هدف بازدید از وضعیت مردم زلزله شهر سی سخت حضور یافت. وی در این بازدید، اظهار داشت: تاکنون

آفتاب دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت ۸۶۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض به مردم زلزله زده شهرستان دنا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،حسین کلانتری در واپسین روزهای تابستان و با هدف بازدید از وضعیت مردم زلزله شهر سی سخت حضور یافت.

وی در این بازدید، اظهار داشت: تاکنون ۶ هزار و ۶۶۸ فقره پرونده زلزله زدگان سی سخت برای دریافت تسهیلات معیشتی و ساخت و تعمیر واحدهای مسکونی به بانک های عامل استان معرفی شده است.

نماینده عالی دولت در استان، افزود: ۵ هزار و ۹۴۹ مورد از این تعداد پرونده معرفی شده به بانک های عامل کهگیلویه و بویراحمد منجر به انعقاد قرارداد شده است‌.

وی بر لزوم نظارت بیشتر و دقیق تر بر ساخت و ساز واحدهای مسکونی در شهرستان زلزله زده دنا تأکید کرد و گفت: باید ساخت و سازهای اصولی و در برابر وقوع شدیدترین زلزله مقاوم باشند‌.

کلانتری با بیان اینکه هم اکنون ۲۵۹ واحد مسکونی آماده بهره برداری است عنوان کرد: از این تعداد ۱۲۸ واحد در مناطق شهری و ۱۳۱ واحد در مناطق روستایی قرار دارد.

وی، خاطر نشان کرد: عملیات تعمیرات یک هزار و ۵۸۳ واحد در مناطق شهری و ۳۷۱ در مناطق روستایی به اتمام رسیده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از توزیع یک هزار و ۱۶۵ تن میلگرد، ۱۶ هزار و ۶۴۰ کیسه سیمان، ۸۱۰ هزار و ۹۰۰ قالب آجر و ۱۰ تن ماسه در مناطق روستایی خبر داد و افزود: یک هزار و ۵۹۶ تن میلگرد، ۱۸ هزار و ۵۵۱ کیسه سیمان، یک میلیون و ۷۳۶ هزار و ۳۳۶ قالب آجر و ۲۵۰ تن ماسه در مناطق شهری زلزله زده توزیع شد.

وی، عنوان کرد: همان گونه که بارها گفتم، تا آخرین روز خدمت در استان برای رفع نیازهای مردم زلزله زده از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم و در کنار آنها هستم
کلانتری خاطر نشان کرد: تا نرسیدن به فصل سرما باید سرپناه مردم سر و سامان گرفته باشد و به مردم سی سخت اطمینان داد همه تلاش خود را برای رفع مشکلات آنان به کار خواهد بست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی