تاریخ انتشار : دوشنبه 6 سپتامبر 2021 - 17:16
کد خبر : 19937

جان باختن ۱۰بیمار مبتلا به ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

جان باختن ۱۰بیمار مبتلا به ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

 آفتاب دنا: ۱۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد طی ۲۴ ساعت گذشته جان باختند. به گزاش پایگاه خبری آفتاب دنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه ۱۰ بیمار کرونایی در استان در ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند و شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد به ۸۹۸ نفر افزایش یافت.پرویز

 آفتاب دنا: ۱۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد طی ۲۴ ساعت گذشته جان باختند.

به گزاش پایگاه خبری آفتاب دنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه ۱۰ بیمار کرونایی در استان در ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند و شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد به ۸۹۸ نفر افزایش یافت.
پرویز یزدان پناه افزود: هم اکنون ۴۸۳ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان‌های معین کرونا در استان بستری، که از این تعداد ۲۳۳ نفر کرونای قطعی و ۳۵ نفر هم در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند.دکتر یزدان پناه اضافه کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۶۴ هزار و ۵۸۰ بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد بهبود یافته اند.
وی ادامه داد: از مجموع ۷۸۳ نمونه PCR از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج و دهدشت ۳۶ درصد موارد مثبت بوده که بیشترین موارد مثبت در شهرستان بویراحمد گزارش شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: با توجه به افزایش تعداد موارد بستری‌های کرونایی در استان پیش بینی می‌شود تا هفته آینده روند افزایشی قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داشته باشد.دکتر یزدان پناه از مردم استان خواست بیماری کرونا و قدرت کشندگی این بیماری را جدی بگیرند و با پرهیز از عادی انگاری و بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی حتما از ماسک استفاده کرده و از شرکت در تجمعات، دورهمی‌ها و همچنین از رفتن به سفر‌های غیرضروری و مکان‌های پر خطر مثل مراکز بهداشتی و درمانی، آرمستانها، پارک‌ها و بازار خودداری کنند.
وی افزایش روزانه تعداد مبتلایان و قربانیان کرونا در کهگیلویه و وبویراحمد را نتیجه بی توجهی عده‌ای از مردم به شیوه نامه‌های بهداشتی و عادی انگاری بیماری کرونا دانست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی