تاریخ انتشار : یکشنبه 5 سپتامبر 2021 - 20:24
کد خبر : 19920

استقبال استاندار کهگیلویه و بویراحمد از نایب قهرمان پارالمپیک توکیو

استقبال استاندار کهگیلویه و بویراحمد از نایب قهرمان پارالمپیک توکیو

آفتاب دنا: علی پیروج ملی پوش پرتاب با نیزه کشور پس از کسب مدال نقره پارالمپیک توکیو، در فرودگاه شهدای یاسوج مورد استقبال استاندار کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.  به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، نایب قهرمان پارالمپیک توکیو در میان استقبال استاندار، جمعی از مسئولان و ورزش دوستان استان وارد شهر یاسوج شد. آئین

آفتاب دنا: علی پیروج ملی پوش پرتاب با نیزه کشور پس از کسب مدال نقره پارالمپیک توکیو، در فرودگاه شهدای یاسوج مورد استقبال استاندار کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

 به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، نایب قهرمان پارالمپیک توکیو در میان استقبال استاندار، جمعی از مسئولان و ورزش دوستان استان وارد شهر یاسوج شد.

آئین استقبال از این پهلوان ارزنده استان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

حسین کلانتری در حاشیه برگزاری این آئین، اظهار داشت: کسب مدال نقره بازی‌ های پارالمپیک توکیو توسط “علی پیروج” دلاور مرد کهگیلویه و بویر احمدی برگ زرین دیگری در دفتر افتخار آفرینی‌ های استان است که تا ابد بر سینه تاریخ استان می درخشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه ورزشکاران استان در رشته های مختلف دارای استعدادهای فراوانی هستند، عنوان کرد: باید زمینه شکوفایی استعدادهای نهفته ورزشکاران استان مهیا شود.

کلانتری تاکید کرد: برای پرورش قهرمانان بزرگ در سطح استان باید با استفاده از یک برنامه منسجم و هماهنگ استعدادیابی کاملی از جای جای استان انجام شود و در این راستا می طلبد اداره کل ورزش و جوانان استان براساس برنامه راهبردی تدوین شده گام بردارد.

وی با بیان اینکه پیشرفت ورزش قهرمانی نیازمند نیاز سنجی مناسب است، بیان کرد: حمایت بخش خصوصی به ویژه حوزه صنعت از دیگر عوامل تامین منابع مالی و توسعه ورزش قهرمانی است.

گفتنی است “علی پیروج” ملی پوش پرتاب با نیزه کشورمان توانست در رقابت‌ های پارالمپیک توکیو با ثبت رکورد ۶۴ متر و ۳۰ ثانتی متر مدال نقره را از آن خود کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی