تاریخ انتشار : یکشنبه 5 سپتامبر 2021 - 16:53
کد خبر : 19917

دستگیری ضارب و همدستانش کمتر از ۴ ساعت در یاسوج

دستگیری ضارب و همدستانش کمتر از ۴ ساعت در یاسوج

  آفتاب دنا: فرمانده انتظامی استان از وقوع یک فقره نزاع مسلحانه در شهر یاسوج خبر داد و گفت: فرد ضارب به همراه ۲ نفر از همدستانش کمتر از ۴ ساعت پس از وقوع نزاع در کوه های اطراف شهر یاسوج دستگیر شدند. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از پایگاه خبری پلیس،

  آفتاب دنا: فرمانده انتظامی استان از وقوع یک فقره نزاع مسلحانه در شهر یاسوج خبر داد و گفت: فرد ضارب به همراه ۲ نفر از همدستانش کمتر از ۴ ساعت پس از وقوع نزاع در کوه های اطراف شهر یاسوج دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “کیقباد مصطفایی” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع مسلحانه صبح امروز در بلوار امام خمینی (ره) شهر یاسوج بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه ماموران مشخص شد، چند نفر از اراذل و اوباش، فردی را در خیابان با سلاح گرم و سرد به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده و قبل از حضور ماموران از محل متواری گردیده اند.

مصطفایی بیان داشت: با توجه به اقدامات اوباش گرانه متهمان و ایجاد رعب و وحشت و جریحه دار شدن احساسات عمومی جامعه، با تاکید فرمانده انتظامی استان، ضمن هماهنگی با مقامات قضائی، موضوع در دستور کار ویژه ماموران پلیس های اطلاعات و آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات تخصصی، فرد ضارب و ۲ نفر از همدستانش را در کوه های اطراف شهر یاسوج شناسایی و دستگیر و یک قبضه قمه به کار رفته در نزاع را نیز از آنها کشف و ضبط نمودند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های اولیه به بزه انتسابی معترف و علت و انگیزه را خود اختلافات ملکی فی ما بین عنوان نمود، خاطرنشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر همدستان متهم در دستور کار قرار دارد و پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیندازند برخورد قاطع و قانونی بعمل خواهد آورد.

شایان ذکر است اقدام به موقع پلیس در پیگیری، شناسایی و دستگیری سریع متهمان ضمن ارتقاء امنیت اجتماعی و رضایت شهروندان بازتاب مثبتی در بین مردم و مسئولان استان داشته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی