تاریخ انتشار : سه‌شنبه 31 آگوست 2021 - 22:37
کد خبر : 19835

بررسی برنامه‌های سال تحصیلی جدید در کارگروه‌های پروژه مهر

بررسی برنامه‌های سال تحصیلی جدید در کارگروه‌های پروژه مهر

آفتاب دنا: مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در اولین جلسه ستاد پروژه مهر سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ گفت: پروژه مهر بسیار مهم می‌باشد ، در سال تحصیلی جدید شیوه‌نامه پروژه مهر تغییراتی را نسبت به سالهای قبل داشته و باید تلاش کرد که تمام برنامه‌های سال تحصیلی در کارگروه‌های پروژه مهر بررسی و برنامه ریزی


آفتاب دنا: مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در اولین جلسه ستاد پروژه مهر سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ گفت: پروژه مهر بسیار مهم می‌باشد ، در سال تحصیلی جدید شیوه‌نامه پروژه مهر تغییراتی را نسبت به سالهای قبل داشته و باید تلاش کرد که تمام برنامه‌های سال تحصیلی در کارگروه‌های پروژه مهر بررسی و برنامه ریزی گردد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، رئیس ستاد پروژه مهر شهرستان بویراحمد با اشاره به نقش بالای تصمیمات این شورا در آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس در وضعیت کرونایی ، اظهار داشت: تشکیل جلسات شورا باید بطور مستمر و هر دو هفته یکبار صورت گیرد و در هر جلسه یکی از کارگروه های مربوطه به ارائه گزارش عملکرد خود بپردازد.


کورش دلشاد افزود: با توجه به تغییرات، ۶کارگروه در پروژه مهر وجود دارد که هر کارگروه زیر مجموعه‌های را در بر دارد که جلسات کارگروها به طور مستمر برگزار گردد و گزارشات هر کارگروه در جلسات مختلف باید ارائه گردد و تمامی مستندات و کارهای انجام گرفته در سیستم مربوطه بارگزاری گردد.
دلشاد ابراز داشت: با توجه به آموزش مجازی که به احتمال قوی در سال تحصیلی جدید وجود دارد هر کارگروه آموزش مجازی را در هر مقطع جداگانه در نظر داشته باشند و برنامه ریزی لازم را در این خصوص داشته باشند تا در ادامه با مشکل مواجه نشویم و تمامی بازدیدهای میدانی و مجازی در سیستم بارگزاری گردد.

ضرورت برنامه ریزی و پیگیری مداوم، برای بازگشائی مطلوب مدارس در شرایط کرونایی


دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در ادامه جلسه گفت: با توجه به اینکه پروژه مهر فرایندی طولانی است باید اعضای ستاد با همراهی مدیران مدارس فعالیت های خود را که از اواسط سال تحصیلی جاری آغاز شده، با برنامه ریزی ها و پیگیری های مداوم، ادامه داده تا شرایط لازم برای بازگشائی مطلوب مدارس در شرایط کرونایی برای سال تحصیلی آتی فراهم می گردد.
معاون آموزش متوسطه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تلاش ها و فعالیت های انجام شده در سال گذشته بیان کرد: دربخش ارزیابی عملکرد پروژه مهر در سال گذشته، آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد موفق شد جایگاه خود را دربین رتبه‌های برتر کشوری در بحث پروژه مهر مشاهده نمایدو همچنین ، در استان رتبه سوم را کسب نمودیم که براین اساس ازحمات فراوان همکاران ستادی و مدیران مدارس تقدیر و تشکر می گردد.
حمید لقمانی بیان داشت: باتوجه به تغییرات در دستورالعمل های ابلاغی در خصوص پروژه مهر در سال تحصیلی جدید اختیاراتی به استان‌ها داده شده و تاکید بر خلاقیت و نوآوری ها گردیده که کارگروه شش گانه و ۱۷ زیر گروه باید توجه ویژه داشته باشند که تمامی اقدامات کارگروها و زیر مجموعه آنها در سامانه مربوطه ثبت گردد .
لقمانی در ادامه ضمن تشریح اقدامات و برنامه‌های پروژه مهر گفت: ارزیابی از برنامه پروژه مهر استانها در سال آتی به صورت سیستمی بوده که متفاوت با سالهای قبل می‌باشد .
در پایان آقای محسن بکران کارشناس مسئول آموزش متوسطه نماینده شورای معاونین و نماینده مدیر آموزش و پرورش به جهت پیگیری و نظارت در اجرایی نمودن برنامه های پروژه مهر سال تحصیلی جدید تعیین گردید .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی